عوامل تیراندازی صفی آباد دزفول دستگیر شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده نیروی انتظامی گفت: عوامل تیراندازی به تعدادی از مردم در دزفول، شب گذشته دستگیر شدند.

سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری دوره آموزشی پلیس راهور درخصوص آخرین پیگیری‌های انجام شده درباره تیراندازی روستای صفی‌آباد در دزفول که به کشته شدن ۲ تن از هموطنانمان انجامید گفت: در این حادثه متأسفانه افرادی ناشناس، به تعدادی از مردم تیراندازی کردند که به دنبال وقوع این حادثه بلافاصله دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی پیگیری موضوع را به سرعت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اعلام خبر دستگیری عوامل این تیراندازی گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده شب گذشته عاملان این تیراندازی دستگیر شدند.

اشتری با بیان اینکه جزئیات این حادثه پس از هماهنگی متعاقبا اعلام می‌شود، هرگونه اظهارنظر درخصوص انگیزه این تیراندازی را به آینده موکول کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به خبرنگار تسنیم در خصوص برخورد پلیس با کلیپ‌های ساخت داخل کشور که در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود اظهار داشت: طبق قانون تهیه هرگونه فیلم و کلیپ مغایر با هنجارهای ایران اسلامی غیرقانونی است و نیروی انتظامی نیز پس از اخذ مجوزهای لازم از مقامات قضایی با سازندگان این کلیپ‌های ماهواره‌ای برخورد خواهد کرد.

وی افزود: پلیس ایران هرگونه فعالیت در شبکه‌های ماهواره‌ای را رصد می‌کند و طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد کرد.

اشتری در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص طرح جدید ترافیک پایتخت موسوم به طرح L.E.Z گفت: پلیس نیز با هرگونه راهکاری که باعث کاهش آلایندگی هوا شود موافق خواهد بود و از این رو استقبال خواهد کرد و به نوعی دستیابی به هوای پاک از جمله اهداف پلیس است که از آن استقبال خواهیم کرد ولی در خصوص اجرایی شدن این طرح باید عنوان کنم که طرح مذکور هم اکنون در دست بررسی است و زمان اجرای آن پس از اتمام بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

فرمانده ناجا در پایان از تدوین منشور حقوق شهروندی در تمام پلیس‌های تخصصی خبر داد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام خدمت همه عارضم ک صفی آباد شهرشده چند سال ..نه روستا!! لطفا یکم تو بکاربردن کلماتتون دقت کنید!!..
  • شما که اینقدر به سرعت عاملین تیراندازی را دستگیر کردید اگر راست میگویید چرا قبل از اینکار آنها را دستگیر نکردید
  • واااا..باخدا!! قبل ازاینکه کاری بکنن به چه جرمی بگیرنشون.مگه پلیس علم غیب داره که بفهمه تومخه هرکس چه نقشه شومی هست؟
  • به شدت با عاملین این حوادث برخورد کنین تا مایع عبرت دیگران شود
  • مارو خوشحال کردین باید واقعا خسته نباشید به تمام کسانی که برای امنیت این کشور تلاش میکنن بگم که به کشوراهای تولید کننده تروریسم و داعش و... ثابت کردن که هیچ راهی برای بر هم زدن امنیت این کشور وجود ندارد. پاینده باد ایرانی زنده باد ایرانی.
  • با سلام خسته نباشید و خداقوت به سربازان گمنام امام زمان عج و همه ی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نویسنده ی محترم اینجا یعنی صفی آباد شهر شده اگه اطلاعاتت ناقصه مطلب درج نکن لطفا امیدوارم عاملین این ترور به اشد مجازات برسند تا درسی بشود برای دیگران
  • روستا؟؟؟؟!!!!!!!!والا شهر است چرا روستا نوشتی؟ باسوادقبل از نوشتن بهتر بود کسب اطلاعات نمایید...