رد صلاحیت اصلاح طلبان شایعه است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر لزوم رعایت انصاف در عملکرد شورای نگهبان، اظهار کرد: ان‌شاءالله در جریان انتخابات پیش رو تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان تأیید صلاحیت و تعداد بسیاری انتخاب خواهند شد.

محمدعلی نجفی ، در مورد شایعه احتمال رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان توسط شورای نگهبان، با تأکید بر اینکه طرح این مسائل در حد شایعات است، اظهار کرد: نباید با قبول شایعات در فضای سیاسی کشور به آنها دامن بزنیم و فضای سیاسی کشور را ملتهب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای نگهبان طبق قانون و به شکل منصفانه‌ای صلاحیت‌ها را مورد بررسی قرار بدهد و در این صورت ان‌شاءالله صلاحیت تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان تأیید می‌شود و تعداد بسیاری از آنها انتخاب خواهند شد.

این فعال سیاسی همچنین با اشاره به تلاش برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب برای گفت‌وگو با شورای نگهبان به جهت رفع ابهامات موجود درباره اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه اینگونه اقدامات بسیار صحیح و شایسته است، گفت: نه تنها شخصیت‌هایی که تاکنون وارد مذاکره با شورای نگهبان شده‌اند، بلکه سایر شخصیت‌های اصلاح‌طلب به ویژه آنهایی که محبوبیت زیادی در بین مردم و اقشار مختلف جامعه دارند، باید گفت‌وگو و تعامل با شورای نگهبان را آغاز کنند تا ان‌شاءالله به شکل منصفانه‌ای صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار بگیرد و حقی از فردی ضایع نشود.

نجفی در پایان اظهار کرد: همه این گفت‌وگوها و تبادل نظرها در برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تأثیرات بسیاری خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.