نیمکت آبی های پایتخت به خوزستانی ها رسید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: انتخاب احتمالی پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال را تا همین دیروز کمتر کسی باور می کرد اما این مربی حالا در آستانه نشستن روی نیمکت استقلال قرار گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، مظلومی در استقلال موفق شد نتایج نسبتا” موفقی بگیرد. او که در لیگ دهم و یازدهم سرمربی استقلال بود، یک بار این تیمش را دوم و یک بار هم این تیم را سوم کرد، استقلال با تیم تحت هدایت او در لیگ یازدهم قهرمان جام حذفی شد و همچنین پیروزی در ۴ دربی متوالی از او یک مربی موفق در استقلال ساخت اما او در پایان لیگ یازدهم از هدایت استقلال کنار رفت تا امیرقلعه نویی جایش را بگیرد.

از این به بعد بود که روزهای بد مظلومی شروع شد چراکه او نتوانست در آلومنیوم هرمزگان و مس کرمان نتایج درخوری بگیرد و هر دو تیم هم در پایان فصل به لیگ یک سقوط کردند. همه این ها باعث می شود که انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی استقلال عجیب به نظر برسد هرچند که او کارنامه اش دراستقلال در حدی موفق بوده است که همیشه نامش به عنوان یک گزینه مطرح شود.

در روزهایی که باشگاه بودجه جذب مربی خارجی را ندارد، علی منصوریان مجبور شده در نفت تهران به فعالیت خود ادامه بدهد، بی تردید مظلومی می تواند یک گزینه در دسترس برای هدایت استقلال باشد.

حال باید دید این سرمربی خوزستانی با حضور مجدد در بین آبی های پایتخت چه نتایجی را کسب خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.