خانه تکانی در دولت؟!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.

حسام‌‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور اظهار داشت: در حوزه وزارت کشور رئیس‌جمهور با انتخاب وزیر کشوری که کاملاً برای شخص رئیس‌جمهور مورد اعتماد بود و او را فراجناحی می‌دانست سعی کرد این پیام را به جامعه بدهد که با یک دوره توأم با آرامشی مواجه خواهیم بود.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور تصریح کرد: انتخاب استانداران هم عملا با موافقت این هیأت دولت انجام می‌شود. فقط وزیر کشور و رئیس‌جمهور در این باره تصمیم نمی‌گیرند. استاندارانی که انتخاب شده‌اند مورد تأیید هیأت دولت هستند و البته هیچکس هم نمی‌تواند ادعا کند که بهترین انتخاب‌ها انجام شده است.

آشنا ادامه داد: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.