حسین نژادیان از شرایط اقتصادی کشور پس از توافق می گوید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: توافقات هسته ای اخیر قطعا شرایط خوبی به ویژه در بخش اقتصادی برای کشور  ایجاد و به توسعه تجارت با کشورهای دیگر کمک می‌کند.

یونس حسین نژادیان اظهارکرد: نتایجی که پس از امضای توافق‌نامه حاصل خواهد شد، قطعا صادرات را روان تر و درآمد بیشتری را نصیب کشور خواهد کرد.

وی افزود: بنابراین از تولیدکنندگان می‌خواهیم تا از این شرایط نهایت بهره‌ را ببرند و با تولید کالاهای با کیفیت در بازارهای جهانی حضور پر رنگ تری داشته باشند تا بتوانند با کالاهای خارجی رقابت کنند.

حسین نژادیان بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری چهارچوب اقتصاد ما، بر پایه اقتصاد مقاومتی است که در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی در سطح استان برای توسعه راهبردی صادرات تدوین شده است و با شرایط جدید حاصل از توافقات، نتایج بهتر و بیشتری از این برنامه‌ریزی‌ها حاصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این برنامه‌ها دستیابی به ۸ میلیارد دلار درآمد در بخش صادرات محصولات غیر نفتی ترسیم شده است که با توجه به شرایط جدید سیاسی و اقتصادی کشور، قطعا به این شاخص خواهیم رسید.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به توافقات هسته ای تصریح کرد: دیدگاه مثبتی نسبت به این توافقات داریم و معتقدیم با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از شرایط جدید می‌توانیم در جهت توسعه اشتغال و توانمندسازی اقتصاد کشور گام برداریم.

ایسنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.