نامجومطلق:نمی‌توان‌به‌قهرمانی‌ایران‌خوشبین‌بود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کار سختی دارد و نمی‌توان به قهرمانی این تیم خوشبین بود.

مجید نامجومطلق در مورد شانس قهرمانی ایران در آسیا اظهار داشت: با این وضعیت کارمان بسیار سخت است و نباید به قهرمانی خوشبین بود. با این حال فوتبال ایران نشان داده که گاهی اوقات کارهای غیرعادی انجام می‌دهد که خیلی‌ها نمی‌توانند پیش‌بینی کنند. از نظر فوتبالی استرالیا، ژاپن و کره‌جنوبی بهتر از ما هستند اما امیدوارم بتوانیم کار بزرگی در این جام انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش می‌تواند برگ برنده تیم ملی در این جام باشد تأکید کرد: قطعاً می‌تواند برگ برنده باشد. او مربی بسیار بزرگ و باهوشی است که کار مهمی انجام داد و با آن وضعیتی که فوتبال ما داشت، ایران را به عنوان تیم اول راهی جام جهانی کرد. او می‌تواند تأثیرگذار باشد، چون واقعاً تجربه دارد، ولی باید پتانسیل و ضعف‌های فوتبال ایران را هم در نظر بگیریم. در این قسمت کار ما کمی سخت‌تر می‌شود.

«آیا در جام ملت‌ها ستاره‌ای داریم که به آن دلخوش کنیم؟»، نامجومطلق در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: فوتبال ما خیلی وقت است که ستاره ندارد. وقتی به فوتبال پایه و آکادمیک اهمیتی نمی‌دهیم، مطمئناً کیفیت بازیکنان ما در حد استاندارد نخواهد بود. با این حال امیدوارم در جام ملت‌ها با تعصب ایرانی و ازخودگذشتگی بازیکنان نتیجه بگیریم.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان درمورد کناره‌گیری علی کریمی از تیم ملی اظهار داشت: من نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم، چون اطلاع دقیقی درمورد دلایل خداحافظی کریمی ندارم. حتی خودش هم در این خصوص هنوز حرف نزده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.