زرینچه: کاپیتانی عنایتی به صلاح استقلال است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جواد زرینچه مربی استقلال معتقد است که در تغییر کاپیتانی این تیم از صادقی به عنایتی خیر و صلاحی است که در نهایت به نفع استقلال تمام می شود.
زرینچه گفت: مطمئن باشید امیر قلعه‌نویی با کسی رودربایستی ندارد. اگر صادقی را نمی خواست در استقلال نگه نمی داشت. در نیم‌فصل دوم هر کسی بهتر باشد به زمین می‌رود.

نکات زندگی را به بازیکنان می گویم

در تمرینات استقلال در کیش، در زرینچه چند عکس در کمال جدیت برای بازیکنان صحبت می کند، او در پاسخ به این سوال که چه نکته ای را برای بازیکنان بازگو می رده جواب داد که به عقده من آن آدمهایی موفق هستند که از تجربه دیگران استفاده کنند. من هم همین تجربیات را به آنها انتقال می دهم که همه نکات زندگی هستند و چیز دیگری هم نیست.

دل نگرانی های استقلال

اردوی استقلال در کیش خیلی خوب پیش می رود. اما خب تیم ما از اول فصل همیشه ناقص بود. مشکلات و مصدوم و محروم ها همیشه باعث دل نگرانی ما بوده. امیدوارم که در ادامه بازیکنان ملی پوش هم با سربلندی به ما اضافه شوند.

جوانهای تیم ملی خوب بودند

من نیمه دوم بازی ایران مقابل عراق را دیدم. آقای کی روش بیشتر از جوانها استفاده کرده که چیزی از با تجربه ها کم نداشتند. آنها جواب اطمینان کی روش را دادند و فکر می کنم اگر از جوانها بیشتر استفاده کنیم و در کنار آنها هم ۱،۲ نفر با تجربه تیم را رهبری کنند. خیلی خوب است چون همین جوانها هستند که می توانند پشتوانه تیم ملی باشند.

یا فینالیست شویم، یا بازی درخشان انجام دهیم

پیش بینی من به عنوان کسی که سالها پیراهن تیم ملی را به تن کرده این است که با حضور تیمهایی مثل استرالیا، کره، ژاپن قهرمانی در آسیا کار سختی هست. همه این تیمها مدعیان قدرتمندی هستند. بازهای آسیایی در حقیقت سخت نیست. بلکه نگاه ما باید تغییر کند. دیگر کشورهای آسیایی به سختی کار می کنند و توانایی مالی بیشتری هم دارند و همین مساله باعث می شود که آنها پیشرفت کنند. ما هم استعدادهای خوبی داریم. باید بیشتر تلاش کنیم. من امیدوارم که بچه ها را در فینال بازیها ببینم. اگر نه بازهای درخشانی را از آنها در آسیا شاهد باشیم.

عنایتی تیم را جمع می کند

در مورد بحث کاپیتانی در استقلال باید بگویم که مساله خاصی نیست. صادقی به استقلال ورود و خروج کرده. عنایتی هم تجربه حضور در استقلال را دارد با این تیم آقای گا لیگ شده و تجربه بالایی هم دارد. ما در زمین کمبود یک رهبر را حس می کردیم که بتواند به عنوان یک بزرگتر تیم را جمع کند که عنایتی هم از لحاظ جمعی و هم از نظر فنی می تواند در زمین لیدر باشد و استقلال با حضور او کامل می شود.

کاپیتانی عنایتی به صلاح استقلال است

زرینچه در جواب این سوال که این برداشت از صحبت او می شود که صادقی نمی توانست استقلال را بعنوان یک کاپیتان در زمین هدایت کند. پاسخ داد که اینطور نیست. من مطمئن هستم که نه امیر حسین صادقی به این مساله توجه می کند و نه بازیکنهای دیگر . این حرفها همش حاشیه است. حرف اول و اخر را امیر قلعه نویی در استقلال می زند. او هم هدفی به غیر از منفعت استقلال ندارد.

در اینکه صادقی ۹ فصل در استقلال بوده حرفی نیست. اما شما مطمئن باشد که خیر و صلاحی در تغییر کاپیتانی استقلال است. امیر قلعه نویی هم اگر نمی خواست با صادقی کار کند، حتما عذر او را می خواست. تمام هم و غم او این است که استقلال موق باشد . در این مقطع تجربه عنایتی بیشتر به ما کمک می کند.

عملکرد ضعیف ملی پوش ها

قله نویی با خود ملی پوش ها مشکلی ندارد بلکه با عملکرد آنها کار دارد. صادقی، هاشم، خسرو و آندو همه بچه های خوب و دوست داشتنی هستند. اما آنها در نیم فصل اوب به هر دلیلی عملکرد خوبی نداشتند. اما با وجود عملکرد ضعیف قلعه نویی از آنها حمایت کرد. حالا اینکه می گویند ممکن است قلعه نویی در نیم فصل دوم به صادقی بازی ندهد. باید بگویم که امیر قلعه نویی که با کسی رودربایستی ندارد. اگر نمی خواست اصلا صادقی را نگه نمی داشت. در نیم فصل دوم هر کس بهتر باشد در میان ۱۱ بازیکن قرار می گیرد.

مشکلات مالی را حل کنیم

تا جایی که یادم می آید استقلال همیشه مشکلات مالی داشته که معمولا در گذشته با حمایت بازیکنان این مشکلات تمام می شد . اما امیدوارم که هر چه زودتر این مساله واگذاری شکل بگیرد و استقلال و پرسپولیس به سر و سامان برسند. تا ما هم بتوانیم به دور از حاشیه مثل تیمهای سپاهان و ذوب و استقلال صنعتی فقط روی فوتبال تمر کز کنیم و دیگر دردسر مسائل اقتصدی را نداشته باشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.