صادقیان: پیشنهاد ۵ میلیاردی را رد کردم

عصرجنوب:پیام صادقیان از پیشنهاد اروپایی‌اش پرده‌برداری و اعلام کرد از روسیه و ترکیه پیشنهاد داشته و به خاطر شرایط پرسپولیس در این تیم باقی مانده است.

به گزارش “ورزش سه”، بازیکن تکنیکی پرسپولیس که این روزها حرف و حدیث‌های فراوانی درباره جدایی‌اش از این تیم، علیرغم تکذیب‌های پیاپی‌اش، شنیده‌ می‌شود از پیشنهادات اروپایی خود صحبت کرده و عنوان کرد دوست دارد فصل را به همراه این تیم به پایان برساند.

صادقیان در این باره گفت: از روسیه و ترکیه پیشنهاد جدی داشتم و آنها حاضر بودند حتی یک و نیم میلیارد برای دریافت رضایت‌نامه و ۵ میلیارد برای قرارداد خودم پرداخت کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که طلب خودم نیز از باشگاه در حال حاضر ۹۰۰ میلیون تومان است اما به قید تمام این‌ها را به خاطر پرسپولیس و هوادارانش زدم.

صادقیان که به نظر می‌رسد از شایعات روزانه رسانه‌ها بابت اخبار جدایی‌اش عصبانی است، افزود: به خدا قسم، به ارواح خاک پدرم قید تمام این پیشنهادات را فقط و فقط بخاطر پرسپولیس و هوادارانش زدم و می‌خواهم تا آخر فصل در این تیم بمانم. این در حالی است که خیلی‌ها به من فشار آورده‌اند برای پیشرفتم به اروپا بروم اما نظرم این است که در پرسپولیس هر زمان اراده کنم توانایی لژیونر شدن را دارم.

وی ادامه داد: با پشتوانه هواداران پرسپولیس هر وقت اراده کنم می‌توانم به اروپا بروم و مطمئن باشید من مرد روزهای سخت هستم.

صادقیان در پایان وعده روزهای طلایی پرسپولیس را در نیم فصل دوم و در لیگ قهرمانان آسیا را داده است: نیم فصل دوم منتظرم باشید و با کمک بچه‌ها و حمایت هواداران روزهای خوبی را خصوصا در آسیا رقم خواهیم زد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.