هویزه صاحب اداره میراث فرهنگی می‌شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان گفت: هویزه یکی از شهرهایی است که توانمندی زیادی برای گردشگری دارد و به این دلیل اداره میراث فرهنگی در این شهرستان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

افشین حیدری عنوان کرد: شهرستان هویزه دارای توانمندی‌های زیادی در بخش میراث فرهنگی و به‌ویژه گردشگری است و به این دلیل اداره میراث فرهنگی در این شهرستان تأسیس خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید از توانمندی‌های موجود در این شهرستان استفاده شود، گفت: هویزه توانمندی‌های زیادی در بخش گردشگری دارد و به این دلیل باید کوشید تا با راه‌اندازی این اداره در راستای بروز این توانمندی‌ها تلاش کرد.

حیدری با اشاره به اینکه شهر هویزه می‌تواند با تکیه‌بر صنعت گردشگری متحول شود، اظهار کرد: صنعت گردشگری در شهرستان هویزه می‌تواند تا حد زیادی باعث رونق و اشتغال شود و در این زمینه باید کوشید تا از همه ظرفیت‌ها برای خروج از بن‌بست این شهرستان تلاش کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان افزود: در یک سال گذشته ۶ نمایندگی و اداره میراث فرهنگی در سراسر استان راه‌اندازی شده و مهم‌ترین و آخرین آن‌ها تأسیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کلان‌شهر اهواز بود که با حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی انجام شد.

حیدری با اشاره به اینکه باید از گردشگری هور در شهرستان هویزه استفاده کرد، گفت: از هرگونه سرمایه‌گذاری در راستای سکونت و … گردشگران در شهرستان هویزه حمایت می‌کنیم و در این زمینه دست سرمایه‌گذاران را به گرمی می‌فشاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوزستان دارای توانمندی‌های زیادی در بخش صنعت گردشگری و صنایع‌دستی است و به این دلیل باید تلاش کرد تا در راستای شکوفایی این صنایع در استان گام‌هایی اساسی برداریم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.