خسارت ۴۲۷ میلیونی بارندگی های اخیر به هندیجان

عصر جنوب: فرماندار هندیجان گفت: بارندگی‌های اخیر ۴۲۷ میلیون ریال خسارات مالی به هندیجان وارد کرده است.
احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان که صبح امروز در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بلایای طبیعی در دنیا ۴۱ نوع است که ۳۱ نوع آن در ایران امکان به وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: دستور رئیس جمهور نیز مبنی بر این هست که تمام امکانات اداره‌ها و دستگاه‌های اجرای باید در شرایط بحران به‌کار گرفته شود.

فرماندار هندیجان ادامه داد: باید در موقع ایجاد بحران در سطح شهرستان یا روستاه‌های تابعه همه مدیران اداره‌ها شهرستان در دسترس و پای کار باشند.

جعفری‌نسب با اشاره به خسارات وارده در بارندگی‌های اخیر گفت: اگر در موقع ایجاد بحران هر مدیری احساس تکلیف کند و پای کار باشد مطمئنا کارها بهتر انجام گرفته و شاهد خسارات کمتری خواهیم بود. وی هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها و مشخص شدن وضعیت موجود شهرستان و روستاه‌های تابعه دانست.

نماینده عالی دولت در هندیجان، میزان خسارات وارده در بارندگی و طوفان چند روز گذشته را ۱۱۵ پایه برق فشار قوی و ضعیف، تعداد ۲۱ باب منزل مسکونی، ۵۰ درصد در بخش کشاورزی و ۱۲ فروند قایق صیادی عنوان کرد که بالغ بر ۴۲۷ میلیون ریال خسارات مالی داشته است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.