فدعمی: نبود مجتمع تجاری در هندیجان یک ضعف است

عصر جنوب: عبدالکریم فدعمی صبح امروز در جلسه بررسی راه‌حل‌های لازم به‌منظور رشد و توسعه شهرستان اظهار داشت: همه ما ملزم هستیم که با مسئولانی که دلسوزانه در شهر کار می‌کنند همراه و همگام باشیم.

وی ادامه داد: دید استاندار در توسعه استان یک دید باز و گشوده است و به یاری خداوند با تلاش‌های ایشان تا پایان امسال و سال آینده با به اتمام رسیدن برنامه‌ها و پروژه‌های جاری شاهد تغییرات بسیار خوبی در سطح استان خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خوزستان ادامه داد: نظام ما نظامی اسلامی است که خواسته اصلی آن حمایت، توجه و احترام به مردم است و مسئولان ما وظیفه دارند تمام حمایت‌های خود را از مردم به‌عمل آورند.

شهردار هندیجان در سال ۵۹ با بیان اینکه شهرهای بندری مانند هندیجان دارای موقعیت خاص خود هستند و باید به این شهرستان توجه ویژه شود خاطر نشان کرد: تمام اقشار این شهرستان اعم از تجار، بازاریان، لنج‌داران نیز باید در توسعه شهرستان خود از هیچ کوششی مضایقه نکنند.

فدعمی از همه حاضران در جلسه خواست: برای توسعه بازار و تجارت در هندیجان، ابتدا باید زیرساخت‌های آن آماده شود که راه‌های ارتباطی این شهرستان دارای وضعیت خوبی هستند و امکانات رفاهی در شهرستان باید افزایش یابد که شهردار هندیجان در این خصوص باید این ملزومات را فراهم کند.

وی در پایان نبود یک مجتمع تجاری در شهرستان هندیجان را یک ضعف شمرد و از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در احداث این مجتمع تمام تلاش خود را بکار گیرند تا این کمبود نیز در سطح شهر هندیجان مرتفع شود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.