مرگ سه قاچاقچی سوخت در هندیجان

عصر جنوب: دو خودرو هنگام انتقال غیرمجاز سوخت، در اثر سرعت و بی‌دقتی رانندگان در مسیر بندر سجافی هندیجان باهم برخورد کردند و یک پدر و پسر و جوان دیگری در این حادثه جان خود را از دست دادند.
برخورد یک نیسان با یک خودروی پاترول در مسیر بندر سجافی به جاده قمر هندیجان در اطراف موج شکن، ۲ جوان و یک فرد میانسال را کشته، و ۳ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان و بر اساس اظهار نظر جمعی از مسوولین ذیربط، این دو خودرو حامل سوخت قاچاق بودند که هنگام انتقال غیرمجاز سوخت، در اثر سرعت و بی‌دقتی رانندگان، باهم برخورد کردند و یک پدر و پسر و جوان دیگری در این حادثه جان خود را از دست دادند.

یکی از مجروحان این حادثه در ابتدا به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل و پس از تشخیص پزشک برای مداوا به شهرستان ماهشهر اعزام شد اما در بیمارستان ماهشهر فوت کرد.

سرهنگ علی رئوفی، فرمانده انتظامی بندر هندیجان، با تأئید این خبر گفت: این حادثه در اطراف موج شکن که در حوزه دریابانی هندیجان روی داده است.

وی همچنین به تکرار این گونه حوادث در این منطقه به علت مشکلات جاده نیز اشاره کرد.

نبودِ اشتغال مناسب و پیگیری نکردن طرحهای اشتغالزایی در این شهرستان محروم از یکطرف و جاده‌های تخریب شده و از رده خارج گشته باعث این گونه حوادث تلخ شده است.

طرح‌های اشتغال زایی عظیم هندیجان علی رغم پیگیری مردم و مشارکت آن‌ها تا کنون اجرایی نشده است. مانند طرحهای پرورش ماهی و می‌گو، توسعه گمرگ و بندر سجافی و اسکله بندر بحرکان و همچنین توسعه کشاورزی که به علت نبود آب کافی و مناسب با مشکل روبرو است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.