نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان هندیجان، میزبان دو تن از اساتید خوشنویسی استان بوشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: انجمن خوشنویسان و هنرمندان هندیجانی ظهر روز پنج شنبه ۱۴ شهریور ۹۸ میزبان دو تن از اساتید حوزه خوشنویسی و کارشناسان خط نستعلیق و ثلث بودند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از اقدام موثر انجمن خوشنویسان و اداره ارشاد هندیجان در برقراری تعامل بین انجمن های درون و برون استانی خبر داد و گفت: شناخت ظرفیت های هنری در هر منطقه و حرکت در مسیر رو به رشد آن ظرفیت ها از جمله اقداماتی است که مورد توجه هنرمندان قرار گرفته و در همین راستا تعاملات خوبی با انجمن های هنری و فرهنگی در استان خوزستان و سایر استان ها بویژه استان بوشهر صورت گرفته است.
مسعود میرزاپور افزود: امروز افتخار داشتیم میزبان دو تن از اساتید انجمن خوشنویسان استان بوشهر شهرستان گناوه باشیم که ضمن بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید و هنرمندان هندیجانی، کارگاه آموزشی برای هنرجویان برگزار نمودند.
وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی که تا عصر پنج شنبه ۱۴ شهریور ادامه داشت، شیوه های سطر نویسی، چلیپا و آموزش خط ثلث که از خطوط مهم و پرطرفدار اسلامی است آموزش داده شد.
میرزاپور در خلال برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: یکی از مهمترین اقدامات اداره ارشاد هندیجان، ارتباط متقابل از طریق دعوت از هنرمندان انجمن های مختلف فرهنگی و هنری و اساتید صاحبنظر در حوزه های مختلف فرهنگی هنری است و این ارتباطات ، تحولات و اثرات بسیار مطلوبی در رشد فکری و فرهنگی جوانان و نوجوانان هندیجانی ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: همه ی انجمن های وابسته به اداره ، از اردوهای فرهنگی و تربیتی درون و برون استانی برخوردار خواهند بود و این‌ رویکرد ، بازخورد و نتیجه ی فوق العاده مطلوبی در راستای اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی داشته دست.

مطالب پیشنهادی