گام بلند در استقرار ادارات هندیجان/سه اداره مستقر می شوند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار هندیجان گفت: سه اداره مهم ثبت ‌اسناد و املاک، تعزیرات حکومتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یا هماهنگی و پیگیری از طریق مدیران کل در استان خوزستان بزودی در شهرشتان هندیجان مستقر خواهند شد.

علی بویری در گفت‌وگو با خبرنگار عصر جنوب در بندر هندیجان، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان هندیجان ۱۵ سال است که به شهرستان ارتقا یافته اما شاهد هستیم هنوز برخی سازمان‌ها و ادارات دولتی و نهادهای مربوطه و مؤسسات خدماتی در آن مستقر نیستند.

وی افزود: با توجه به درخواست های مردمی و نیاز شهرستان ما مسئولان که خدمت گذاران مردم عزیز هستیم وظیفه ‌داریم مشکلات و موانع مردم را با پیگیری‌ مستمر کرده و در جهت حل آن ها گام برداریم. یکی از مهم‌ترین مشکلات هندیجان استقرار نیافتن ادارات است که ما در این خصوص کارگروه ویژه‌ای را در فرمانداری تشکیل داده‌ایم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: همواره کارگزاران ارشد نظام از رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و دولت خدمتگزار تأکید بر پیگیری هر چه سریع و رفع مشکلات مردم را دارند بنابراین ما هم باید وظایف خود را به نو احسن انجام بدهیم و از همه کسانی که در این مسیر برای حل مشکلات شهرستان کمک می کنند تشکر می کنیم.

وی گفت: طبق صحبت‌ها، جلسات متعدد در فرمانداری هندیجان، استانداری خوزستان و در ادارات کل مربوطه پیگیر استقرار ادارات هستیم و با مدیران کل این سه اداره نشست و گفت‌وگو حضوری داشته تا بتوانیم با همکاری آن اداره کل و شهرستان هندیجان تأمین اعتبار لازم را کسب و ادارات ذکر شده را در هندیجان راه ‌اندازی کنیم.

بویری عنوان کرد: مردم عزیز هندیجان برای انجام کارهای اداری خود مجبور هستند به شهرها اطراف سفر کنند که هم خطرات وجود دارد و هم هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند بنابراین دولت در کنار مردم ایستاده و تمام تلاش خود را برای استقرار ادارات انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان هندیجان از شهرهای کم برخوردار است و هزینه استقرار ادارات نیز بالا بوده در تهیه مکان مناسب موقت جهت استقرار اداره همکاری می‌کنیم و در آینده نزدیک پس از استقرار هر اداره باید درخواست زمین کرده و ادارات کل آن‌ها جهت احداث اداره خود اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی