سفر دکتر شریعتی استاندار خوزستان به هندیجان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: عصر امروز دکتر شریعتی استاندار خوزستان به همراه حاجتی رئیس سازمان برنامه ریزی استان درسفر به شهرستان هندیجان  با بازدید از هیات های اجرایی و نظارت ،درجمع مسافران نوروزی حضور یافت.

استاندار خوزستان در بازدید و بررسی از ساحل بحرکان گفت: ایجاد زیر ساخت های لازم جهت ساحل سازی بحرکان از جمله اولویت هایی است که با توجه به ساحل بکر این منطقه ،قطعا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: با استفاده از پتانسیل موجود در این منطقه و استقبال گردشگران در این ایام ، با ساحل سازی تبدیل به یک سایت گردشگری و استانی خواهد شد.

شریعتی  با تاکید بر اینکه هندیجان پل ارتباطی استان خوزستان و بوشهر است عنوان کرد: در بخش تجارت و ته لنجی ها و صیادی که باعث رونق این شهرستان شده ، بتوانیم از حلقه اتصال این دو استان برای زمینه اشتغال بیشتر استفاده کنیم .

همچنین دستورکار تخصیص اعتبارجهت یادمان شهدای گمنام و اعتبار لازم جهت اتمام استخر ورزشی هندیجان و تکمیل جاده بندر ماهشهر به هندیجان   و چند پروژه دیگر از سفراستاندار بود که فرماندار شهرستان هندیجان با پیگیری و درایت خاص دستورات کتبی آن راگرفت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.