غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای هندیجان

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: همزمان با ۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای هندیجان با حضور امام جمعه و سید حسن ساداتی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و  مودت فرماندار شهرستان برگزار شد.

حمید جعفریان رئیس بنیاد شهید شهرستان هندیجان در این خصوص عنوان کرد: همزمان با گرامیداشت ۲۲ اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و ایثارگران ، مزار ۱۳۶ شهید و همچنین ۳ شهید گمنام در هندیجان شمالی و جنوبی، مراسم عطر افشانی و احترام به شهدا انجام گرفت.

رئیس بنیاد شهید هندیجان در ادامه با اشاره به دیدار از خانواده معظم شهدا افزود: در این هفته با حضور امام جمعه ،مسئولین و مدیران دستگاه های اجرائی و فرماندار صورت خواهد گرفت ، همچنین ضمن این دیدار با ارائه مشکلات از سوی خانواده معظم شهدا و ایثارگران حل مشکلات از سوی بنیاد شهید با مکاتبات اداری انجام می پذیرد .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام احمد ساری اصل امام جمعه هندیجان خاطر نشان کرد: حفظ و ارزش شهدا کمتر از ایثار آنان نیست بلکه باید با پشتیبانی از  رهبر  و ولایت فقیه، ارزش و جایگاه شهدا را درک کرد . شهدا یک انرژی بالا برای نظام هستند، ما مدیون خون شهدا هستیم خدمت به خانواده شهدا را هرگز فراموش نکنید، هر چه داریم از برکت و خون شهدا داریم.


خبرنگار /ناصر حکیمی 

 عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.