سه طرح بهداشتی در هندیجان بهره برداری می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سه طرح آزمایشگاه آب، مرکز مشاوره و ترک دخانیات و پانسیون جدید تیم سلامت در شهرستان هندیجان افتتاح شد.
رئیس مرکز بهداشت خوزستان در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرحها گفت: تمامی خدمات ارائه شده در بخش بهداشت به صورت رایگان به مردم ارائه می شود که این خود اقدام بزرگی در راستای خدمت به مردم می باشد.

شکراله سلمان زاده ادامه داد: حوزه سلامت به تنهایی قادر به خدمت رسانی مطلوب و کامل به مردم نیست و نیاز اساسی به همکاری فرابخشی و همیاری دیگر ادارات و ارگانها از جمله فرمانداری، شهرداری، آب و فاضلاب شهری و روستایی، بهزیستی، کمیته امداد امام و دیگر سازمان های مرتبط با بخش بهداشت است.

وی تصریح کرد: امروزه بیماریهای غیر واگیر در صدر بیماریهای شایع و کشنده جوامع می باشند که چهار عامل اصلی بروز این بیماری ها شامل کم تحرکی، تغذیه ناسالم، دخانیات و الکل است و باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و در مورد آنها به مردم آگاهی های لازم داده شود.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان در خصوص افتتاح آزمایشگاه میکروبی آب گفت: آزمایشگاه میکروبی آب از جمله اقدامات مهم برای حفظ سلامت و پیشگیری از بیماریهای شایع می باشد، چراکه آب ناسالم به عنوان عامل اصلی انتقال بسیاری از بیماریهای واگیر در مناطق محروم به شمار میرود.

آزمایشگاه میکروبی آب، مرکز مشاوره و ترک دخانیات و نوسازی و تجهیز پانسیون تیم سلامت، با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون ریال ساخت، نوسازی و تجهیز شدند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.