دادستان هندیجان: با تیراندازی در مراسم‌های عروسی و ختم برخورد می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: دادستان شهرستان هندیجان گفت: با اقدامات قضایی صورت گرفته درسال گذشته سه جرم پرتعداد در بندرهندیجان کاهش یافته است.
ارسلان کریمی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: سه جرم اول از نظر فراوانی که در شهرستان هندیجان رخ می‌دهد سرقت، تصادفات رانندگی و ضرب‌وجرح عمدی بوده که میزان آن نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته است.

وی افزود: جرائم خشن نسبت به سال قبل کاهش‌یافته است، جرائم خشن مانند قتل عمد، آدم‌ربایی و نظیر این‌ها است که خوشبختانه در سال قبل جرائم خشن نداشته‌ایم و از همکاری و همیاری امام‌جمعه، فرماندار، اعضای شورای تأمین و سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر می‌کنم.

وی در مورد برخورد با موتورسواران متخلف گفت: موتورسوارانی که در خیابان با سرعت زیاد حرکات نمایشی انجام می‌دهند و در سطح شهر سبب سلب آسایش مردم می‌شوند و برای بانوان مزاحمت ایجاد می‌کنند به‌زودی شناسایی و با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.

وی بیان کرد: با مفاسد اقتصادی و جرائم خشن و زمین‌خواران برخورد قاطع می‌شود و در این زمینه اقدامات جدی صورت گرفته و پرونده‌های این جرائم در حال رسیدگی است.

دادستان هندیجان تأکید کرد: اگر شخصی مدعی شود من دوست دادستان یا دوست ریاست دادگستری هستم و می‌توانم مشکل شما را حل کنم بدانید که این‌گونه افراد قصد اخاذی دارند برای ما عدالت و قانون مهم است و در اجرای عدالت باکسی تعارف نداریم و فقط قانون را اجرا می‌کنیم و انتظار می‌رود به این اشخاص اخاذ اعتماد نکنید.

وی گفت: افراد دلال که در این زمینه فعالیت می‌کردند خوشبختانه موفق شدیم بیشتر این آن‌ها را دستگیر کنیم و پرونده‌های آن‌ها در استان در حال رسیدگی است.

کریمی بیان کرد: امنیت مهم‌ترین بحث است و از مردم عزیز خواستاریم اگر گزارش یا مطلبی دارند با ما در میان بگذارند و ما آن‌ها را راهنمایی می‌کنیم.

وی افزود: در مسئله تیراندازی در مراسمات نیز باید گفت که اکثر این افراد فاقد مجوز اسلحه هستند گزارش سلاح‌های بی مجوز منتشرشده و در دستور کار و پیگیری قرارگرفته‌اند از مردم انتظار داریم که اگر فردی در مراسمات با اسلحه تیراندازی کند در اسرع وقت به ما گزارش دهند در ضمن مأمورین ما در اکثر مراسمات مستقر هستند و با افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.