فرماندار مطرح کرد: مرگ جوانان به دلیل نبود استخر در هندیجان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار هندیجان گفت: فقدان استخر شنا در هندیجان هر ساله موجب مرگ تعدادی از جوانان این شهرستان در آبهای ساحلی منطقه می شود.

به گزارش ایرنا؛ احمد جعفری نسب روز دوشنبه در بازدید از طرح نیمه تمام استخر سرپوشیده هندیجان افزود: تکمیل این استخر از دغدغه های جامعه ورزش این شهرستان است و ضروری است تکمیل آن در اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

وی گفت: متاسفانه فقدان استخر در شهرستان هر ساله تعدادی از جوانان هندیجان را به علت غرق شدن در رودخانه و آبهای ساحلی به کام مرگ می کشاند.

جعفری نسب با ابراز نارضایتی از روند تکمیل آن گفت: در سال ۱۳۹۳ اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال با تصویب در شورای برنامه ریزی شهرستان از محل ماده ۱۸۰ جهت تکمیل این طرح اختصاص یافت ولی بعد از گذشت دو سال این طرح پیشرفت خاصی نداشته است.

وی ادامه داد: این طرح در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع آغاز و پس از گذشت شش سال حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده عالی دولت در هندیجان گفت: روند ضعیف تکمیل این استخر مورد قبول جامعه ورزش و مسئولان این شهرستان نمی باشد و مراتب به اداره ذیربط منعکس شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.