اعضای ستاد انتخابات هندیجان مشخص شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در احکامی جداگانه از سوی فرماندار هندیجان اعضای ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان هندیجان مشخص و منصوب شدند.

احمد جعفری نسب روز شنبه در نشستی با اعضای ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: اعضای ستاد انتخابات امانتداری و رعایت قانون در برگزاری انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: این اعضا لازم است با رعایت اصل بی طرفی با جدیت این دو انتخابات مهم را اجرا کنند.

فرماندار هندیجان افزود: اعضای ستاد انتخابات بدون حاشیه و براساس وظیفه تمام تلاش خود را در جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه در شهرستان بکار گیرند.

در ادامه مسئولین کمیته های برگزاری انتخابات مشخص و در این احکام محمد باقر حسینی مقدم به عنوان رییس کمیته پشتیبانی و مالی، عبدالحسن محسنی نژاد به عنوان رییس کمیته فناوری اطلاعات، ایاد مطوری رییس کمیته امنیتی و انتظامی، عبدالحسن محسنی نژاد با حفظ سمت به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، حسین بحرکانی به عنوان رییس کمیته حراست و مسعود دریایی به عنوان رییس کمیته ترابری انتخاب شدند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.