دبیر “خانه کشاورز هندیجان” منصوب شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: طی حکمی از سوی دبیر اجرایی خانه کشاورز استان خوزستان دبیر خانه کشاورزان شهرستان هندیجان منصوب شد.

مسعود اسدی در این حکم فتح الله الهیاری را به پست دبیرخانه کشاورز هندیجان منصوب کرده و یادآوری نموده نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در خدمت به جامعه کشاورزان که همواره با خلوص نیت و تقوای مثال زدنی خود را وقف دفاع از حقوق حقه کشاورزان نموده اید و نظر به معرفی هیئت اجرایی خانه کشاورز شهرستان به موجب این حکم، به سمت دبیر خانه کشاورز شهرستان هندیجان منصوب می شوید.
اسدی در ادامه حکم خود خواسته است با استعانت از الطاف الهی و همراهی و تعامل با مسئولان شهرستان و ارتباط با کشاورزان زمینه رشد و تعالی بخش کشاورزی شهرستان را فراهم آورید.
وی اضافه کرد: خانه کشاورز حزب سیاسی کشاورزان ایران می باشد با توجه به تصمیم و تأکید دبیر کل و شورای مرکزی خانه کشاورز کشور مهمترین مسئولیت دبیران شهرستان سازماندهی و هماهنگ نمودن جامعه کشاورزان در سراسر کشور جهت حضور گسترده در انتخابات آتی و انتخاب نمایندگانی شایسته و متعهد در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  می باشد.
محمد مهی صادقی – خبرنگار هندیجان
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.