اراضی کشاورزی هندیجان به نخلستان تبدیل می‌شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون فرماندار هندیجان گفت: به زودی ۱۱ هکتار از اراضی کشاورزی هندیجان به نخلستان تبدیل می‌شود که برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

جلسه شورای اشتغال هندیجان امروز با حضور فرماندار ،معاون فرماندار وجمعی از مسئولان محلی درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

امیرعلی توسلی در این جلسه اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی وتعاونی‌های شهرستان برای فراهم کردن اشتغال پای کار بوده و از تمام ظرفیت های موجود درشهرستان برای اشتغال زایی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه استعدادهای خوبی دربین جوانان شهرستان هندیجان است، گفت: با دلسوزی وپیگیری و اعتماد سازی می‌توان تعاونی‌ها را فعال کرد و با حمایت صندوق مهر امام رضا(ع) و با طرح صندوق کارآفرینی  می‌توان به هر نفر کارآفرین و تولید کننده وام تا سقف مبلغ ۱۰۰میلیون تومان بصورت قرض الحسنه داده بشود.

وی با اشاره به توسعه نخلستان های شهرستان بیان کرد: حدود ۱۱ هکتار نخلستان درآینده نزدیک به‌صورت صددرصد نخلستان می‌شود که تا اکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون فرماندار هندیجان گفت: این روند با پیگیری اداره جهاد کشاورزی شهرستان هندیجان ادامه دارد که برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال به‌وجود خواهد آورد.

معاون فرماندار شهرستان هندیجان افزود: کارگروه اشتغال درتمام ادارات و تعاونی‌ها با جدیت تشکیل و با برگزاری جلسات منظم برای جذب سرمایه گذار و ایجاد توسعه اشتغال و راه‌کارهای سازنده وضعیت معیشت مردم بهتر و شهرستان در مسیر توسعه اقتصادی قرار بگیرد.

تسنیم/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.