سرپرست باشگاه ورزشی ساحل: زمین ورزشی باشگاه را با لج بازی پر از شیشه شکسته کرده اند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست باشگاه ورزشی ساحل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برخی افراد بر اثر لج بازی زمین ورزشی باشگاه ساحل پر شیشه شکسته کرده اند.
ماشاالله عباس پور سرپرست باشگاه ورزشی ساحل در ادامه افزود:  این زمین  پارک ۵۵ هکتار شهرداری است که متاسفانه چندین بار اقدام به تخریب زمین رو به روی مسکن مهر  شده اند  و چندین  بار اقدام به ریختن  شیشه های شکسته می کنند.
ماشاالله  عباسپور بیان کرد:این باشگاه متعلق به همه ی  جوانان  ورزشکاران شهرستان  و بخصوص  تیم ورزشی ساحل  است  و همیشه  بعد از  ظهر ها جوانان  در آن مکان  جمع می شوند  و ورزش  مفرح  فوتبال  را انجام می دهند، چرا باید ما در معرض هجوم کج فهمی و تعصبات منفی برخی افراد  شرور بی ایمان  قرار می گیریم؟؟!
۲۰۱۵۰۵۲۷_۱۹۱۲۴۹
وی اظهار کرد: ما از مسئولین امنیتی  و قضایی انتظار داریم که  با  هنجار شکنان بر خورد جدی بکنند تا کسی جرات بر  هم زدن  امنیت  فکری و روانی  ورزشکاران و جوانان  نشود.
عباس پور تأکید کرد: این زمین  متعلق به همه مردم  و جوانان  است  و این کار غیر  انسانی  باعث  ضربه زدن  به روحیه  ورزشکاران  و جوانان می شود زیرا در هندیجان  هیچ گونه مکانهای تفریحی مناسب  و جود  ندارد و به همین  زمین خاکی  بسنده می کنیم  اما می بینید که این زمین  پر از  شیشه شکسته است و  من از شما سوال می کنم ما  باید به کجا برویم  که تفریح سالم و یا ورزش کنیم؟ آیا سمت خلاف برویم  یا به دنبال تفریح های ناسالم و کاذب سوق پیدا کنیم  درست تر است؟؟
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.