امام جمعه هندیجان: از مسئولین می خواهم به فکر مردم هندیجان باشند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امام جمعه شهرستان هندیجان درگفتگو با خبرنگار ما گفت: سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس که به تلافی شکست خود در تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام آمده بود را به ملت عزیز ایران تبریک می گویم.
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور در ادامه افزود: آمریکا قبلاً شکست مفتحضانه خود را در تسخیر لانه جاسوسی تجربه کرده بود که درصدد تلافی درآمد و برای بار دیگر در صحرای طبس که با آن همه تجهیزات هواپیمایی و نظامی که همراه داشتند جاسوسانی را که در ایران دستگیر شده بودند را آزاد کنندولی به حول و قوه الهی کاری از پیش نبردند و امداد غیبی الهی از راه رسید و نقشه آنها را به خود آنها برگرداند.
علی شمیل پور بیان کرد: در چنین روزی دنیا شاهد شکست مفتضحانه شیطان بزرگ در مقابل نهضت خونین ایران بود و در همین حین عظمت و شکست ناپذیری انقلاب الهی ما برای همه جهانیان ثابت گشت.
وی تصریح کرد: شکست آمریکا در صحرای طبس از امدادهای غیبی بوده که در آن شکی  نیست و آمریکا برای تلافی آمده بود  و هر کاری را که می کرد علیه خود برگشت داده می شد و ناگفته نماند آمریکا و هم پیمانان او بودند که می خواستند نظام تازه شکل گرفته اسلامی را نابود کنند و با تمام  قوای خود ایران را در محاصره اقتصادی قرار دادند اما این محاصره اقتصادی برای ملت بزرگ ایران نقطه ضعف نبود و نتواست ایرانی ها تکان بدهد.    
امام جمعه شهرستان هندیجان تأکیدکرد: بنابراین برای آمریکا و دیگر ابر قدرت ها ثابت شد  که آنها جرأت مقابله با ایران چه از نظر نظامی و چه غیر نظامی را ندارند .
وی گفت: آمریکایی ها بعد از حمله به خاک عراق،سوریه،لبنان هم اکنون با فکر و منش خود آل سعود را به جان مردم مظلوم و بی دفاع یمن انداخته و تاکنون آمار کشته و زخمی ها به ده هزار نفر رسیده و این واقعاً باعث نگرانی است.
حجت الاسلام و المسلمین شمیل پور امام جمعه هندیجان ادامه داد: ۸ اردیبهشت ماه روز جوان است که جا دارد این روز  را به تمام جوانان تبریک بگویم و این روز واقعاً روز سرافزازی جوان هاست.
شمیل پور بیان داشت: می خواهم به  پدران و مادران جوانان یک توصیه ای بکنم که انتظار نداشته باشید جوان های شما مانند شما رفتار و زندگی کنند،آنها برای زمان شما خلق نشده اند بلکه برای آینده آمده اند ،جوان باید قدر جوانی خود را بداند ، همچنان که  رسول گرامی (ص) بارها از لسان خداوند متعال فرموده اند: من جوانی را دوست دارم که عمر خودش را در راه اطاعت من صرف بکند.
  وی تأکید داشت: در  ۹ اردیبهشت سال ۱۳۷۸   شورای شهر با پیام مقام معظم رهبری کار خود را آغاز کرد که این نهاد برای خدمت رسانی بهتری به مردم تشکیل گردید.
 شمیل پور ادامه داد: مسئولین باید برای مردم کار بکنند و تمام تصمیمات آنها برپایه منافع مردم باشد نه منافع شخصی خود آنها و اگر بخواهند کاری را شروع بکنند ابتدا منافع مردم را در آن دخیل بدانند و اگر به ضرر شهرستان و مردم باشد آن کار را انجام ندهند مسئولین شورای شهر باید به فکر جوانان و  شهرستان و همچنین به قکر آسایش و ایجاد امکانات برای مردم باشد.  
امام جمعه شهرستان هندیجان تصریح کرد: از اموری که مربوط به شهرستان هندیجان است و باید همه از آن آگاه باشند این است که وجود بیمارستان بزرگترین افتخار برای ماست  و کسی که می خواهد به عنوان دکتر در بیمارستان طبابت کند باز افتخار بزرگتری است و بالا از این افتخار اجر و ثوابی که نصیب آنها می شود و  شایسته تر از آن، ویزیت و درمان آن دسته از مردمی که بی بضاعت و محروم هستند و یا فقر جسمی و یا فقر مادی دارند، می باشد ؛ من از مسئولین شهرستان می خواهم و تأکید می کنم که بیشتر به فکر این ملت  باشند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.