کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک در هندیجان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان هندیجان روز گذشته در حین کنترل خودروهای عبوری در محور دیلم به هندیجان به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و خودرو مورد نظر را متوقف کردند.

وی افزود:‌ ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده مقدار ۳۰ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: راننده خودرو به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده به همراه مستندات قانونی راهی مراجع قضایی  شد.

صالحی یادآور شد: ماموران پلیس مبارزه با اقدامات اطلاعاتی خود از ورود یک محموله مواد مخدر صنعتی از استان های  شمال غربی کشور به خوزستان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: کارکنان اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی قضایی در یک عملیات موفقیت آمیز یک قاچاقچی مواد مخدر را در اهواز دستگیر و مقدار دو کیلو و ۹۵۰ گرم ماده مخدر شیشه کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان گفت: در جریان این عملیات یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف شد. در این رابطه برای قاچاقچی دستگیر شده پرونده ای تشکیل و در مراجع قضایی در حال پیگیری  است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.