بخشدار مرکزی هندیجان: سواحل بحرکان می‌تواند در آینده بهترین نقطه گردشگری شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بخشدار مرکزی هندیجان گفت: سواحل بحرکان با همت مسئولان استانی می‌تواند در آینده بهترین نقطه گردشگری شود و این قابلیت را دارد.
بهنام خضعلی اظهار کرد: هندیجان حدود ۹۵ کیلومتر مرز آبی دارد که این نعمت خدادادی می‌تواند بیشترین درآمد را برای این شهرستان داشته باشد.

وی افزود: وجود سواحل زیبای بحرکان در ۱۲ کیلومتری هندیجان همه ساله در ایام آخر سال و فصل بهار محل تفریح اکثر مردم هندیجان و حتی شهرستان‌های اطراف است.

بخشدار بخش مرکزی هندیجان خاطرنشان کرد: این سواحل زیبا نیاز به همت خوب مسئولان دلسوز استانی دارد تا با تخصیص اعتبار کارهای زیربنای خوبی را در این منطقه آغاز کنند و با این کار سواحل بحرکان به یک نقطه گردشگری و درآمدزا برای هندیجان تبدیل خواهد شد.

خضعلی در ادامه یادآور شد: فرماندار هندیجان برنامه‌های بسیار خوبی جهت توسعه مناطق گردشگری هندیجان در دست اقدام دارد که این کار نیاز به حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این منطقه زیبا دارد.

وی ادامه داد: در اینجا از تمام کسانی که حاضر به سرمایه گذاری در هر زمینه‌ای در این شهرستان هستند، دعوت کرده و مطمئن هستم که فرماندار هم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

خضعلی در پایان از استاندار خوزستان درخواست کرد تا هیئتی را مامور پیگیری جهت تبدیل منطقه بحرکان به یک منطقه گردشگری کند تا شهرستان بتواند از این نقطه درآمد بسیار خوبی کسب کند و در چندین زمینه اشتغالزایی شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.