امام جمعه هندیجان: من نمی دانم مسئولین چکار می کنند، هنوز نتوانسته اند یک جاده را بسازند!؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت: من نمی دانم مسئولین چکار می کنند که هنوز نتوانستند یک جاده را بسازند؟مگر ساخت  جاده هندیجان ماهشهر چقدر باید طول می کشد؟

حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور امام جمعه شهرستان هندیجان در ادامه خطبه ها افزود: ما باید تا چند سال دیگر  شاهد پرپر شدن عزیزانمان  در جاده هندیجان ماهشهر باشیم ،این همه تصادفات در این جاده اتفاق می افتد و مسئولین نظاره گر هستند ،آقایان مسئولین جان مردم در میان است.
شمیل پور عنوان کرد: از همه مسئولین و استاندار خوزستان که در شرف حضور به هندیجان هستند خواستارم که به خواسته همه مردم هندیجان که همان ساماندهی جاده هندیجان ماهشهر می باشد توجه کرده و به آن رسیدگی کنید تا عیدی خوبی در سال آینده به مردم بدهیم.
وی بیان کرد: موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم مذاکرات هسته ای ایران می باشد که یک دیپلمات اروپایی فاش کرده است آمریکا مانع امضای توافق هسته ای ایران با کشورهای ۱+۵ می شود و ما می گوییم این طبیعی است ، در واقع آنها نگران منافع خود هستند و رویکرد آنها یک رویکرد جنگی در قبال ایران و کشورهای منطقه می باشد و توافق به ضرر آنها است.
امام جمعه شهرستان هندیجان تآکید کرد: گرچه در مورد برنامه هسته ای ایران خود مردم آمریکا ، مسئولین آن خواستار توافق سریع هستند و همچنین شخص رئیس جمهور ، معاونان و مشاور امنیت کاخ سفید مایل هستند قبل از اتمام دوره ریاست جمهوری اوباما پرونده هسته ای ایران باید بسته شود و به توافق برسند ولی جان کری وزیر امور خارجه آمریکا مخالف تسریع در توافق        هسته ای است و نمی خواهد به این زودی ایران صاحب نفوذ و به رسمیت شناخته شود که دارای یک قدرت هسته ای باشد.
خطیب نماز جمعه هندیجان  تصریح کرد: جان کری در گفتگویی که با برخی نمایندگان آمریکا  انجام داده بود گفت فشار زیادی بر من است و البته این فشار از طرف اسرائیل است ،عربستان ،ترکیه و برخی از کشورهای منطقه است و گفته باید حافظ منافع اسرائیل و دوستان خود در منطقه باشیم   اما اسرائیلی ها به خود جان کری فشار  زیادی وارد می کنند.
وی افزود: در خود آمریکا گروه های زیادی هستند که خواهان توافق بوده  و البته همه ملل و همه آنهایی که منصف هستند این خواسته را دارند و جان کری بارها اعلام کرده است ایران در حال تحریم بود ولی مردان ایرانی نه فقط تحریم را پشت سر گذاشتند بلکه بعد از آن به سانتی فیوژ رسیدند و ۱۶۴ سانتی فیوژ  را به ۱۹۰۰۰ سانتی فیوژ رساندند و جلوی ایران را باید گرفت.
شمیل پور اظهار کرد : این را باید بدانند که ایران در حال پیشرفت است و ما نماز گزاران به جان کری    می گوییم که بر مردمان این مرز و بوم  تحریم هیچ اثری ندارد و ما مثل شیشه هستیم و هر چه بشکنیم تیزتر  می شویم.     
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.