شهردار: هندیجان را آباد می کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار هندیجان در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب گفت:متأسفانه هندیحان در سالهای گذشته از نظر توسعه و آبادانی مغفول مانده و به آن رسیدگی نشده است اما در حال حاضر با رویکردهای دولت تدبیر و امید بخصوص استاندار خوزستان توجه به این شهر بیشتر شده است.
غلامرضا درویشی در ادامه گفتگو اعلام کرد: متأسفانه شهرداری هندیجان بدهی های میلیاردی دارد و بیش از ۵ میلیارد تومان بدهکار است ما در تلاش هستیم با مسئولین کشوری و استانداری خوزستان صحبت کنیم اعتباراتی را کسب و به آبادانی و توسعه شهر بپردازیم.
درویشی در این مورد تصریح کرد: با توجه به محرومیت بسیار زیاد هندیجان این اندک اعتبارات کفاف بدهی های هندیجان را ندارد ما امیدواریم که إن شاء الله با حمایت های دولت تدبیر و امید و در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی به شهرداری هندیجان اختصاص داده شود.
وی عنوان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۱ پروژه شهرداری هندیجان شنبه ۹ اسفند ماه با حضور مسئولین افتتاح می شوند.
شهردار هندیجان اظهار کرد:این پروژه ها عبارتند از: نصب بیش از ۲۰۰ شعله برق و ۱۰۰ پایه برق در میادین و پارکها ، نصب مجموعه بازی پلی آتیلن در پارک بوستان ولایت، بهسازی و نصب سردخانه در کشتارگاه شهرداری، اجرای کانال دفع آبهای سطحی هندیجان جنوبی با ۲۲۰ متر طول، افتتاح اولین شهربازی هندیجان در پارک ۱۸ فروردین، افتتاح بازار ماهی و میگو و کلنگ زنی ساختمان توسعه آن ،کلنگ زنی ساختمان شهرداری ، کلنگ زنی ساختمان ترمینال برون شهری ، کلنگ زنی خیابان فرهنگیان ضلع شرقی ، کلنگ زنی یک میدان چمن مصنوعی در پارک ۱۸ فروردین و در نهایت کلنگ زنی بزرگترین بازار تجاری شهرداری هندیجان می باشد.
وی خاطر نشان کرد: از مسئولین کشوری و استانی تقاضا مندیم اعتبارات بیشتری به شهرداری هندیجان اختصاص بدهند تا بتوان از محرومیت این شهرستان بکاهیم و خدمتی برای مردم انجام دهیم.

محمدمهدی صادقی خبرنگارهندیجان

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.