زنگ انقلاب در مدارس هندیجان نواخته شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب گفت: در آغاز اولین روز دهه مبارکه فجر زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن رأس ساعت ۹ و ۳۳ صبح با حضور امام جمعه ،فرماندار و بخشدار و کلیه مسئولین ادارات هندیجان در دبیرستان نمونه دولتی شهید رجایی هندیجان برگزار گردید.
خسرو حیاتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در ادامه افزود: مراسم جشن تکلیف ۲۵۵ دانش آموز دختر با حضور امام جمعه و کلیه مسئولین شهرستان ،مدیران و معاونین مدارس در سالن مدرسه سمیه برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور امام جمعه شهرستان هندیجان در این مراسم بیان کرد: در ارتباط با بحث مکلف شدن دانش آموزان دختر و اینکه انشاالله بعد از این جشن ، دانش آموزان دختر باید واجبات و آن کارهایی را که خداوند امر فرموده انجام بدهند و محرم و نامحرم بودن را رعایت کنند.
حیاتی گزارشی از روند فعالیت نمازی دانش آموزی عنوان کرد و در پایان کلیه دانش آموزان نماز دو رکعتی به شکرانه به سن تکلیف رسیدن به امامت امام جمعه و مسئولین حاضر برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری کشوری سید فؤاد شوکاوی و امام جمعه محترم مدیر آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش آموزان و نمازگزاران بعد از اذان مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان هندیجان برگزار گردید.
زنگ انقلاب نیز در دبستان بوعلی سینا واقع در یکی از روستاهای شهرستان هندیجان بصورت نمایدیان برگزارشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.