فرماندار: برای توسعه هندیجان نیاز به استقرار تمام ادارات در شهرستان است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار هندیجان خواستار استقرار تمام ادارات به جای نمایندگی‌ها در شهرستان شد.

احمد جعفری‌نسب در حاشیه جلسه شورای اداری، اظهار کرد: اگر قرار است جلسه‌ای برگزار شود باید برای مردم خروجی خوبی داشته باشد زیرا مردم چشم امیدشان به مسئولان و جلسات آنها است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی دولت تصریح کرد: با توجه به وضعیت کمبودها و قیمت جهانی نفت و مشکلات موجود، باید حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد از اعتبار و درآمدزایی داشته باشیم.

فرماندار هندیجان افزود: مردم مشکلات را تحمل می‌کنند پس در چنین موقعیتی باید مسئولان خلاقیت داشته و چشمشان به بودجه نباشد.

جعفری‌نسب اضافه کرد: مدیران باید برنامه کاری داشته باشند و اعتبارات را مدیریت کنند و در این زمینه هیچ بهانه و عذری از مسئولان به دلیل نبود اعتبار پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: برای توسعه هندیجان نیاز به استقرار تمام ادارات در شهرستان است زیرا برخی از ادارات هنوز به‌طور نمایندگی فعالیت می‌کنند که این کار برای مردم سودی ندارد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه دفتر نمایندگی در شهرستان بندری مورد قبول نیست، گفت: مردم از وضعیت این دفاتر نمایندگی ناراضی هستند زیرا شهرستان بندری است و ادارات باید با استقرار خود سهمیه اعتبارات اصلی شهرستان را دریافت کنند نه اعتبار دفتر نمایندگی.

فرماندار هندیجان عنوان کرد: هر مسئولی وظیفه دارد به اندازه حوزه کاری‌اش در راه پیشرفت شهرستان قدم برداشته و مردم نیز در این مسیر از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.