نماینده مردم هندیجان درمجلس شورای اسلامی: روستای غرابی هندیجان باید برق دار شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نماینده مردم شهرستانهای ماهشهر، هندیجان، امیدیه درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب گفت: روستای غرابی علیا از توابع شهرستان هندیجان جهت رفاه و آسایش سکنه و مردم آن و در جهت حمایت از روند معکوس شهرنشینی ضرورت دارد هرچه سریعتر شبکه برق در آن روستا وارد شود تا اهالی از نعمت برق بهرمند شوند.
حبیب آقاجری در صدر هیئتی از مسئولین شهرستان علی توسلی معاون فرماندار،رییس اداره برق،رییس دفترنماینده در مجلس،رییس دفتر آب و فاضلاب روستایی هندیجان،خبرنگار ما ،خبرنگار صداوسیما با حضور در آن روستا از نزدیک با مشکلات و درخواست های مردم آن سامان آشنا شد.
مردم روستای غرابی با بیان مشکلات خود به مسئولین حاضر گفتند:مهمترین مشکل روستا برق رسانی و آب رسانی به روستای ماست ما در این چندسال هزینه های گزافی برای بازگشت به روستا انجام داده ایم تا از شهر فاصله بگیریم و به روستای خود برگردیم و در آنجا به کشاورزی و دامداری و تولید شغل و محصولات سالم به جامعه بپردازیم لذا تقاضا داریم حداقل مطالبه ما یعنی برق رسانی به روستا را مسولان در دستور کار قرار دهند.
اهالی روستا گفتند :اگر به روستای ما برق رسانی کنند گود برداری و نصب پایه ها و محکم کاری پایه ها و دیگر کارهای جانبی را خودمان بصورت رایگان انجام می دهیم تا همکاری لازم را با مسئولین کرده باشیم و دولت متحمل هزینه اضافی نشود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از روحیه بالای این مردم آنها را ستود و از جهت مهاجرت معکوس به روستاها را در نظر گرفته اند تشکر و قردانی کرد و قول مساعد داد که مشکل آنها را پیگیری کند تا انشالله این مردم زحمت کش نیز از نعمت برق و آب بهرمند شوند.
حبیب آقاجری از مسئولین کشوری و استانی خواست مطالبات مردم را پیگیری کنند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه از دو خانواده شهید ضرغام خزاعلی و جهانگیر شعبانی دیدار کرد و دستور داد مسئولان مشکلات این خانواده شهداء را بررسی و مرتفع کنند چرا که ما مدیون همه شهداء هستیم .
وی در پایان سفر یک روزه به شهرستان هندیجان در مسجد جامع با مردم ملاقات عمومی داشت.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.