مدیر آموزش پرورش هندیجان: جشن های دهه فجر در مدارس هندیجان با شکوه برگزار می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرآموزش و پرورش شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب در هندیجان گفت: جلسه معاونین و مربیان پرورشی در ارتباط با برنامه ریزی مراسمات و جشن های دهه مبارکه فجر و برگزاری جشنواره قرآنی و معارف اسلامی منطقه ای در سالن شهید رجایی اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
خسرو حیاتی در ادامه افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و برگزاری جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معاونین و مربیان پرورشی وظیفه دارند که مدارس و دانش آموزان را جهت برگزاری هر چه باشکوهتره جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۳۶سالگی آماده سازی و راهنمایی کنند تا نام امام راحل(ره) در مدارس ویاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود.
حیاتی عنوان کرد: برنامه های مختلفی را برای این ایام فرخنده در نظر گرفتیم که همه آنها برنامه ریزی شده اند و به مدارس ابلاغ خواهیم کرد.
وی بیان کرد: از جمله این برنامه ها برگزاری جشن های معنوی همراه با نشاط و شادابی در مدارس ، برگزاری یادواره شهدای فرهنگیان، افتتاح چندین پروژه عمرانی شامل مجتمع ورزشی ،پژوهش سرای دانش آموزی، مدرسه تخصصی قرآن،دبیرستان شهید رجایی و کتابخانه مرکزی خواهد بود.
مدیرآموزش و پرورش هندیجان تصریح کرد: اوج برنامه ما هنگام حضور گسترده دانش آموزان ومعلمان همراه ملت ولایت مدار ایران اسلامی و مردم خون گرم هندیجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواهد بود.
حیاتی تأکید کرد: از دیگر برنامه های آموزش و پرورش همکاری با ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان در اعزام ۶۰۰ نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور به یادمان های شهدا می باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.