امام جمعه هندیجان: اتحاد و انسجام مسلمانان باعث نابودی دشمنان اسلام می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امام جمعه شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب در هندیجان گفت: اتحاد و انسجام مسلمانان باعث نابودی دشمنان اسلام می شود و نشریه فرانسوی شارلی ابدو را در نشر اهانت های شرم آور علیه پیامبر مهر و عطوفت اسلام را محکوم می کنیم .
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور در ادامه افزود: در چند روز گذشته نشریه فرانسوی شرلی ابدو فرانسوی اهانت های شرم آوری علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) منتشر کرده است و دشمنان اسلام که همان کشورهای غربی و آمریکا می باشد از این نشریه حمایت کردند وبرخی ها با سکوت معنادار خود آن را تایید کردند.
شمیل پور بیان کرد: امروز روزی است که ما مسلمانان باید یکپارچه و منسجم در کنار هم زندگی کنیم و دشمنان خود را بشناسیم،ما شاهد توهین های زیادی علیه پیامبر گرامی (ص) در سالهای قبل بودیم مانند انتشار داستانهای سلمان رشدی و همچنین مراسم قرآن سوزی توسط کشیش آمریکایی و همچنین ساخت فیلم های شرم آور علیه اسلام صورت گرفته و هدف آنها نابودی اسلام و دنیای اسلام است، نباید فراموش کنیم که در دانمارک،فرانسه و کشورهای غربی علیه مقدسات اسلام و وجود نازنین پیامبر هم اینگونه توهین ها را منتشر کردند.
وی عنوان کرد: همین نشریه قبلاً مشتری نداشت ولی از وقتی که علیه پیامبر(ص) و از قبل حمایت مسئولین غربی که یکی از آنها وزیران فرانسه هنگامی از سالن همایش بیرون آمد با در دست داشتن مجله و باز نمودن صفحه اول و نشان دادن با افتخار کاریکاتور موهون ، دوربین خبرنگاران را جلب کرده بود باعث شد که ۳ میلیون نسخه به زبان های انگلیسی،ترکی و عربی در جهان منتشر بکند و این نشریه را به ۵۰ کشور دنیا توزیع کردند و این جای بیداری دارد، ما باید بیدار باشیم تا دشمن از سکوت ما استفاده نکند.
امام جمعه شهرستان هندیجان خاطر نشان کرد: این اقدام ننگین را در حقیقت آن روی سکه گروه های تکفیری و تروریستی داعش در عراق و النصره در سوریه بدانید که منظور آنها نابود کردن دین اسلام ، این دین رحمانی و آسمانی که مملو از استدلال و منطق است.
امام جمعه شهرستان هندیجان تصریح کرد: برای مدیریت وضعیت پیش آمده درجهانی که ما در آن زندگی می کنیم که قریب به ۲ میلیارد مسلمان زندگی می کنند باید یکپارچه با وحدت و انسجام کامل در برابر همجه های اسرائیلی بیاستیم و اتحاد خود را به کشورهای غرب نشان بدهیم که این ما نیستیم که تحت سلطه صهیونیست هستیم، صهینویست با کسی برادری ندارد و کسی را به عنوان بردار نگاه نمی کند و باید ما مسلمین شیعه و سنی به پا خیزیم و قدرت خود را به قدرت جهانی نشان دهیم.
شمیل پور بیان داشت: باید جهان اسلام در قالب های متنوع در کل دنیا هر کدام در تخصص خود و در قالب شعار هایی مانند ما فرزندان محمد هستیم یا همه ما محمدی هستیم و این شعارها آنقدر با عظمت سروده شوند که مسلمانها حرفی برای گفتن داشته باشند و این شعارها در ایران هم بدون جناح های سیاسی و تبدیل این حرکت به یک موج ملی یکپارچه و همچنین هر کس به نوعی در حرفه ای که مشغول به کار است حمایت و اتحاد خود را نشان بدهد مانند یک امام جماعت از طریق خطبه ها و یا خبرنگاران با روزنامه ها و مجلات، اساتید در دانشگاه.
شمیل پور تأکید کرد: همه باید علیه این اهانت قیام بکنند و این یک فریضه بر دوش هر مسلمانی است که باید انجام بشود و همه را به عنوان برادر نگاه بکنیم، اسلام در دنیای امروز بیش از همیشه نیاز به وحدت دارد و به فرمایش مقاوم معظم رهبری توهین به مقدسات اسلام حرام است و حرفهایی که باعث ایجاد تفرقه می شوند را در جمع نگویید و به زبان نچرخانید.
وی در پایان گفتگو گفت: ما مردم مؤمن هندیجان توهین به پیامبر اسلام (ص) و مقدسات اسلام را شدیداً محکوم می کنیم و خواهان برخورد با کسانی که دست به این کار زشت و غیر قابل گذشت زدند هستیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.