فرماندار هندیجان: معلمان وظیفه گرینه مناسب استخدام در آموزش وپرورش هستند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب در هندیجان گفت: معلمان وظیفه گزینه مناسب بکارگیری و در وزارت آموزش و پرورش هستند.
احمد جعفری نسب فرماندار شهرستان هندیجان در ادامه افزود:با توجه به دوره های تخصصی که سربازان معلم گذرانده اند و با تجربه دوسال تدریسی که  دارند و با زحمات زیادی که در روستاهای دور  افتاده و محروم انجام می دهند و سختی ها و معضلات بسیاری را در جهت آموزش نونهالان ونوجوانان این کشور تحمل می کنند می توان جهت استخدام در آموزش و پرورش قرار گیرند و از تجربیات آنها استفاده کرد لذا هم برای آموزش و پرورش و هم  برای دانش آموزان بسیار مناسب و مطلوب می باشد.
جعفری نسب بیان کرد:با توجه به دوره های گذرانده شده این سربازان معلم در آموزش و پرورش و طی دو سال پیاپی در روستاها و مناطق محروم تدریس می کنند ، همانند یک نیروی جوان در دانشگاه فرهنگیان در حال یادگیری هستند و می تواند برای استخدام مفید باشند.
وی عنوان کرد: از آن مهمتر آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه است لذا می تواند از همین سرباز معلم در پایان دوره خدمت ضرورت آنها را بعنوان حق التدریسی یا قراردادی یا دیگر اشکال استخدامی در کشور آنها را جذب کرده و کادر خود  را تا حدودی تکمیل کند.
جعفری در پایان گفت: من از اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هندیجان جهت بکارگیری همچون جوانان مؤمن و شایسته ای به عنوان سرباز معلم در شهرستان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با تدابیری هوشمندانه بتوان این جوانان فعال و زحمت کش را در آموزش و پرورش هندیجان جذب کنیم.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.