تشکیل کمیته‌های ۹ گانه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری هندیجان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار بندرهندیجان با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۹ گانه گردشگری در این شهرستان گفت: گردشگری بندر هندیجان نیازمند تحول بزرگی است و برای توسعه جذب گردشگر در شهرستان همه مسئولان شهرستان باید همت کنند.

نشست ویژه تسهیلات سفر نوروزی شهرستان هندیجان پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسؤلان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

احمدجعفری نسب در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های مهم گردشگری بندرهندیجان اظهار داشت: گردشگری پدیده‌ای کهن است و در نشاط و شادی شهر و گردشگران تاثیر زیادی دارد.

وی بابیان اینکه مدیران دستگاه‌های ادارات هندیجان برای این کار باید پای‌کار باشند گفت: سال گذشته در بندر هندیجان برنامه‌های نوروزی خوبی اجرا شد ولی امسال با تشکیل کمیته‌های ۹گانه و وظایفی که هر دستگاه اداری دارد گام مهمی در این زمینه برداشته می شود.

فرماندار بندر هندیجان گفت: با همکاری مدیران شهرستان گام مهمی در توسعه گردشگری تجاری و جذب گردشگران انجام می‌گیرد تا هموطنانی که از مناطق گوناگون کشور وارد هندیجان می‌شوند سفر و اقامت خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پاکیزگی شهرستان هندیجان از اولویت‌های گردشگری این شهر بندری است بیان کرد:از همه دستگاه‌های دولتی و مخصوصا شهرداری هندیجان خواستارم کار پاکیزگی شهر را آغاز و همگی در نظافت شهر کمک و همکاری کنند.

جعفری نسب افزود: کمیته‌های اجرایی نوروزی باجدیت و خلاقیت کار را آغاز کنند و اقدامات انجام شده را به فرمانداری گزارش کنند.

فرماندارهندیجان هدف ازبرگزاری متناوب جلسات گردشگری را معرفی ظرفیت‌های بندرهندیجان، تقویت و رونق شهرستان وجذب گردشگر در تمام زمینه‌ها دانست.

– تسنیم

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.