افراد بی سواد در هندیجان شناسایی می شوند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان از شناسایی افراد بی‌سواد با همکاری اداره ثبت احوال شهرستان خبر داد.

خسرو حیاتی صبح امروز در مراسم سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس نهضت سواد آموزی که با حضور جمعی از مسئولان شهری در اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قران کریم برای آموزش علم اهمیت خاصی قائل شده و همچنین پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار و بزرگان دین در این خصوص تاکید داشته تا اینکه کسی بی‌سواد نماند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی خوبی که با کمک همکاران داشته‌ اقدامات ارزنده‌ای در زمینه سوادآموزی در سطح شهرستان انجام داده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان اضافه کرد: یکی از کارهای امسال اداره آموزش و پرورش، شناسایی اولیای بی‌سواد بوده که سعی کرده‌ایم افراد باسواد افزایش یابند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید آمار بی‌سوادان را از اداره ثبت احوال گرفته، آنها را شناسایی کنیم و به هر وسیله ممکن آنها را تشویق کنیم تا در کلاس‌ها شرکت کنند.

حیاتی در ادامه عنوان کرد: امسال سعی کرده‌ایم تا کلاس‌های درس را در مساجد و حسینیه‌ها برگزار کرده و وقت کلاس‌ها را هم با ساعات بیکاری افراد بی‌سواد تنظیم کنیم.

وی در پایان گفت: مطمئنا اینگونه اقدامات باعث تشویق بیشتر مردم جهت شرکت در کلاس‌ها می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.