ساحل سازی کوی کارگران حمیدیه بزودی آغاز می‌شود

رئیس شورای شهر حمیدیه با اشاره به ویژگی‌های طبیعی منطقه کوی کارگران حمیدیه گفت: با توجه به وجود آب، سدهای تاریخی، بزرگترین و قدیمی‌ترین ثبیت کننده رودخانه کرخه و کوشک حمیدیه که یکی از آثار ثبت شده ملی است، اهمیت خاصی پیدا کرده و می‌تواند شهرستان را از لحاظ فرهنگی و اقتصادی رونق ببخشد.

احمد آلبوعبید صبح امروز در نشست هم اندیشی با ساکنان منطقه کوی کارگران حمیدیه که با حضور شهردار و سایر اعضای شورای شهر صورت گرفت، در حمیدیه با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای مفرح در شهر اظهار کرد: به طور حتم ساحل سازی منطقه کوی کارگران حمیدیه علاوه ایجاد مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح در زیبا کردن چهره منطقه و رفع محرومیت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

وی افزود: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌هایی است، که باید حداکثر توجه و سرعت را به اجرایی آن را داشته باشیم.

رئیس شورای شهر حمیدیه با بیان اینکه ما آمادگی داریم، در اولین فرصت ساحل سازی کوی کارگران را آغاز کنیم، گفت: ساحل سازی این منطقه علاوه بر جذب گردشگر و تولید ثروت برای اهالی منطقه کوی کارگران و شهرستان حمیدیه، در ایجاد امنیت و بهداشت منطقه تاثیر به سزایی خواهد داشت.

آلبوعبید با اشاره به ویژگی‌های طبیعی منطقه کوی کارگران حمیدیه توضیح داد: با توجه به وجود آب، سدهای تاریخی، بزرگترین و قدیمی‌ترین ثبیت کننده رودخانه کرخه و کوشک حمیدیه که یکی از آثار ثبت شده ملی است، اهمیت خاصی پیدا کرده و می‌تواند شهرستان را از لحاظ فرهنگی و اقتصادی رونق ببخشد.

پروژه ساحل سازی کوی کارگران حمیدیه در مرحله رایزنی است، و این منطقه در نیمه شمالی شهرستان حمیدیه، در امتداد غربی رودخانه کرخه در کنار سدهای تاریخی، پل بندها، تثبیت کننده‌ها و در شمال قصر تاریخی حمیدیه قرار دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.