کلنگ ساخت میدان میوه و تره‌بار شهرستان حمیدیه به زمین زده شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کلنگ ساخت «نخستین میدان میوه و تره‌بار شهرستان حمیدیه» با حضور جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان، کلنگ ساخت نخستین میدان میوه و تره‌بار شهرستان حمیدیه به زمین زده شد.

فرماندار حمیدیه در این مراسم اظهار کرد: وجود میدان میوه و تره‌بار در شهرستان حمیدیه یکی از آرزوهای مردم این شهر بوده که با پیگیری‌های فرماندار، اداره جهادکشاورزی و مساعدت شورای شهر و شهردار، امروز تحقق یافت.

جواد دغلاوی افزود: با احداث میدان میوه و تره‌بار، دیگر فروشندگان میوه مجبور نیستند برای آوردن میوه و تره‌بار به شهرستان اهواز بروند.

وی اضافه کرد: وجود این میدان کمبودی بود که در شهرستان حمیدیه احساس می‌شد و با احداث آن، شاهد رفاه حال شهروندان و کسبه خواهیم بود.

دغلاوی با اشاره به احداث این میدان به مساحت ۵ هزار مترمربع توسط بخش خصوصی اضافه کرد: پیامبر اکرم(ص) فرموده است: «کسی که از دنیا برود پرونده اعمالش بسته می‌شود مگر سه گروه؛ گروهی که صدقه جاریه داده باشند مانند ساخت مسجد و مدرسه و امور خیر، گروهی که فرزند صالح تربیت کرده باشند و گروهی که علم‌شان به عموم مردم سود رساند.»

فرماندار حمیدیه گفت: احداث میدان میوه و تره‌بار، گام خیری است که برای عمران و آبادانی شهرستان حمیدیه برداشته شده و لیاقت این مردم بیشتر از این‌هاست.

نخستین میدان میوه و تره‌بار شهرستان در ورودی این شهر قرار دارد و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و در قالب ۱۵ غرفه توسط بخش خصوصی ساخته خواهد شد که زمینه اشتغالزایی یکصد نفر را ایجاد می‌کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.