دستگیری زن کلاهبردار ۲۰ میلیاردی در هفتکل

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل گفت : یک زن کلاهبردار که مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از شهروندان خوزستان اخاذی کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ علی تقدسی خو گفت: در پی کلاهبرداری خانمی از چند شهروند با وعده پرداخت وام قالی بافی در هفتکل، بررسی موضوع به صورت ویژه به کارآگاهان اداره عملیات پلیس آگاهی این شهرستان سپرده شد.


وی گفت: هر چه روند پرونده جلو می رفت، کارآگاهان با شاکیان بیشتری و مبالغ سنگین تری از شهرستان های اطراف روبرو می شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس نشان گر این امر بود که ، این فرد کلاهبردار با وعده، دادن وام هنگفت به کارآموزان قالی بافی، پس از اخذ مدارک و دریافت وام ، با پرداخت مبلغ اولیه به آنها و به دست آوردن اعتمادشان ، ناگهان با وام اخذ شده متواری می شد.
سرهنگ تقدسی خو عنوان کرد: تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس به نتیجه رسید و متهم در شهرستان اهواز شناسایی شد که ماموران پلیس با اخذ نیابت قضائی، وی را دستگیر کردند.


وی گفت: متهم در بازجویی فنی پلیس و روبرو شدن با اسناد و مدارک ، به جلب اعتماد مردم و کلاهبرداری مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از کارآموزان قالی بافی شهرستان هفتکل و شهرستان های همجوار اعتراف کرد، که پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.