۵ کشته و مجروح در نزاع و تیراندازی در گتوند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت:در نزاع میان برخی اهالی شهر جنت مکان و تیراندازی فرد ناشناس در روستای پل پرزین، یک شهروندان کشته شده و چهار تن نیز زخمی شدند.

سرهنگ اسماعیل عزتی پور در گفت و گو با ایرنا افزود:در درگیری شامگاه جمعه ( دیشب ) در مراسم عروسی با حضور به موقع نیروی انتظامی این درگیری خاتمه یافت ولی عاملان این درگیری ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز دوباره با یکدیگر درگیر شده و پس از تیراندازی با اسلحه شکاری یک نفر به قتل رسید و ۳نفر دیگر نیز زخمی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند با بیان اینکه مقتول، مرد ۲۲ساله بود، گفت:مقتول پس از اصابت گلوله در دم جان باخت.
وی همچنین با اشاره به اینکه با ورود نیروی انتظامی به محل درگیری ۲۴ متهم اصلی این درگیری دستگیر شدند، افزود:امنیت منطقه تحت کنترل نیروهای انتظامی می باشد.
سرهنگ عزتی پور اضافه کرد:همچنین در تیراندازی فرد ناشناس در روستای پل پرزین از توابع بخش مرکزی گتوند دختر ۱۸ ساله از اهالی این روستا زخمی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند افزود:در این تیراندازی که در ۳ بامداد بامداد جمعه صورت گرفت، دختر ۱۸ ساله از ناحیه سر مجروع شد و با کمک اورژانس به بیمارستان اهواز منتقل شده و هم اکنون تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.
سرهنگ عزتی پور اضافه کرد:در این رابطه پلیس به چند نفر مظنون شده و یک نفر با هویت معلوم نیز دستگیر شده است.
وی با شاره به اینکه نظم وامنیت این روستا تحت کنترل نیروی انتظامی می باشد تاکید کرد:با افرادی که سبب سلب آسایش مردم شوند، برخرود قاطع می شود.
روستای پل پرزین در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی مرکز شهرستان گتوند قرار دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.