فرماندار خواستار کمک دستگاههای اجرایی به آموزش و پرورش گتوند شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان گتوند از دستگاههای اجرایی خواست در آستانه سال جدید تحصیلی آموزش و پرورش را یاری کنند تا فضاهای آموزشی گتوند برای استفاده دانش آموزان آماده شوند.

سیدمجید صالحی در نشست شورای پشتیبانی آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش گتوند ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه دستگاهها و کمک به ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی از مدیران مدارس خواست در راستای ارتقای علمی دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی تلاش کنند.
وی با تاکید بر لزوم تامین زیرساخت لازم در زمینه آموزشی ،نظارت و همکاری همه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان گتوند را در این راستا خواستار شد و افزود:همه دستگاههای اجرایی باید در زمینه تامین امنیت دانش آموزان ، ساماندهی سرویس مدارس ، خط کشی تقاطع ها و معابر شهری ، نظافت مدارس و جمع آوری دست فروشان از اطراف مدارس تا قبل از آغاز سال جدید تحصیلی وارد عمل شوند.
حجت الاسلام محمد علی شاه آبادی امام جمعه گتوند نیز پیشرفت علمی را معیار قدرت کشور دانست و گفت:دانش آموزان و دانشجویان باید فراگیری علم و دانش را سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی به موفقیت های آموزش وپرورش گتوند در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و افزود: پیشرفت و موفقیت های آموزش و پرورش گتوند حاصل حمایت ، پشتیبانی و همکاری تمام ادارات و دستگاههای اجرایی می باشد که باید این کمک ها در سال تحصیلی آینده نیز تداوم یابد.
یوسف علیدادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند نیز گفت:با همکاری گروههای جهادی سپاه ناحیه گتوند و دیگر ادارات اقدامات خوبی در جهت رفع مشکلات مدارس این شهرستان انجام شد.
وی به موفقیت های دانش آموزان گتوند در زمینه های مختلف علمی ، فرهنگی و ورزشی
اشاره کرد و افزود:کسب رتبه اول آموزشی آموزش وپرورش گتوند در استان ، کسب ۹ رتبه شاخص کنکور سراسری ، و موفقیت در فعالیت های قرآنی و فرهنگی و نیز قهرمانی دانش آموز گتوندی در مسابقات کشتی فرنگی جهان از اهم دستاوردها و موفقیت های دانش آموزان شهرستان گتوند می باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.