آخرین خبر از پرونده آدم‌ربایی دزفول

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: متهم اصلی پرونده آدم‌ربایی این شهرستان هنوز متواری است و تلاش برای دستگیری وی و همدست دیگرش ادامه دارد.

احمد قهرمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهم آذرماه ۹۳ دکتر م.ف توسط آدم‌ربایان ربوده شده و برای آزادی وی از خانواده‌اش مقدار ۶۰۰ سکه طلا مطالبه شد.

وی افزود: با همکاری دستگاه قضایی و پلیس، ظهر سه‌شنبه هجدهم آذرماه جاری، یکی از متهمان به هویت «ع ـ م» هنگام تبادل سکه ها دستگیر شد و مخفیگاه آدم ربایان را اعلام کرد.

قهرمانی ادامه داد: مأموران بلافاصله به محل اختفای متهمان که یک غار در کوه‌های الوار گرمسیری بود، اعزام شدند و توانستند پزشک ربوده شده را به شهر بازگردانند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با بیان این که دو نفر از متهمان به هویت «الف ـ م» و «ح ـ م» متواری هستند، گفت: الف.م دارای سابقه آدم ربایی و شرارت بوده و پیش از این تحت تعقیب پلیس بوده است.

قهرمانی تاکید کرد: دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم عمومی و مخلان امنیت قاطعانه برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: با انتشار خبر سلامتی پزشک ربوده شده، آرامش به شهر بازگشته است؛ اما تلاش این دادسرا و نیروی انتظامی برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول در پایان اظهار کرد: پرونده تا زمان دستگیری سایر متهمان و صدور کیفرخواست، به صورت ویژه در دفتر دادستانی دزفول پیگیری می‌شود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.