راه اندازی نخستین آبنمای موزیکال در دزفول

عصر جنوب: شهردار دزفول از راه اندازی نخستین آبنمای موزیکال در این شهر خبر داد و گفت: دو آب نمای موزیکال در پارک دولت دزفول راه اندازی شده است.
محمدرضا کرمی نژاد اظهار داشت: با راه اندازی آب نمای موزیکال در بوستان دولت که یکی از پارک های مورد توجه خانواده ها و مسافران در شهر دزفول می باشد جاذبه های سمعی و بصری این پارک افزایش می یابد.

وی افزود: این آب نماها که هر بار ۲۰ نوع مختلف را طی ۳۰ دقیقه اجرا می کند اولین آب نمای موزیکال در استان خوزستان بوده که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار دزفول همچنین مساحت این آب نماها را حدود ۳۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: با استفاده از سیستم DMX در این آبنماها ، همزمان با روشن شدن ، مصرف برق کنترل شده همچنین با استفاده از این تکنولوژی ، امکان کنترل پمپ ها و چراغ ها بصورت تک تک وجود دارد.

کرمی نژاد عنوان کرد: چراغ های نصب شده در آبنمای پارک دولت دارای سه رنگ اصلی است.

وی تصریح کرد: این آب نماها که شامل مجموعه ای از فواره های رنگی ، رقص فرشته ، پرتاپی و آرک می باشد، قابلیت برنامه ریزی بصورت موزیکال و هارمونیک را داراست که نورپردازی به آن جلوه خاصی می بخشد و می توان بنا به مناسبت های مختلف از آن ها استفاده کرد.

وی همچنین از تجهیز خزانه سازمان فضای سبز این شهرداری به گل های فصلی و متنوع خبر داد و ادامه داد: به منظور زیباسازی نمای شهری، این سازمان ، آماده تحویل گل های فصلی به شهروندان را دارد.

کرمی نژاد عنوان کرد: این اقدام جهت افزایش سرانه فضای سبز و خدمات رسانی به شهروندان و جلب مشارکت شهروندان برای همگرایی بیشتر با مدیریت شهری صورت گرفته است.

وی گل های فصلی موجود در خزانه سازمان فضای سبز شهرداری را شامل گل همیشه بهار ، رعنا زیبا، گل کلم، اطلسی، قرنفول ، شاه پسند، جعفری، آهار، کوکب کوهی، رزماری و انواع نیلوفر اعلام کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.