یکی از حادثه دیدگان کانکس معلمان سردشت دزفول درگذشت

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان خوزستان یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان سردشت دزفول شب گذشته بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

بنا بر اعلام آموزش و پرورش استان خوزستان متاسفانه شب گذشته یکی از مصدومان حادثه آتش‌سوزی کانکس معلمان سردشت به نام نیما همتی ۱۵ ساله با ۵۷ درصد سوختگی بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

فرد فوت شده از اهالی منطقه بوده که برای کمک به سه معلم محبوس در آتش اقدام کرده بود.

بر اساس این گزارش همچنان یکی از مجروحین که از معلمان حادثه دیده است در بیمارستان اصفهان و چهار نفر دیگر در بیمارستان طالقانی اهواز در حال درمان هستند.

همچنین طبق اظهارات مصدومان بعد از وقوع آتش‌سوزی، اهالی برای کمک‌ به سمت کانکس رفته و این سه نفر در این کمک به معلمان دچار سوختگی شدند.

مدرسه‌ کانکسی که در این منطقه برپا بوده در مقطع ابتدایی فعالیت داشته در صورتی سه نفر آسیب دیده در سن نوجوانی به سر می‌برند و محصل این مدرسه نبودند.

دو نفر از آسیب‌دیدگان قریب به چهار سال پیش و دیگری تا سال پیش مشغول به تحصیل بودند و مشخصاتشان در سامانه‌ دانش آموزان درحال تحصیل ثبت نشده است.

مدرسه کانکسی منطقه کنگلستان سردشت با پنج دانش آموز برای چهار خانوار مشغول به فعالیت بوده درصورتی که در روستای نزدیک به این منطقه یک مدرسه آجری ساخته شده وجود دارد اما بخاطر برخی از مسائل از جمله ارائه خدمات آموزشی در تمام مناطق مدرسه‌ای با یک کانکس و یک نیرو نیز در کنگلستان دایر شده است.

مطالب پیشنهادی