توزیع سه هزار لیتر نفت سفید بین عشایر دزفول آغاز شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی منطقه شمال خوزستان گفت: توزیع سه هزار لیتر نفت سفید بین عشایر بخش شهیون دزفول از امروز شنبه آغاز شد.

سید اسد میرعالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع نفت براساس اعلام نیاز تعاونی عشایری هر منطقه به صورت الکترونیکی انجام می شود که با ثبت نام و اعلام نیاز از امروز در مرحله نخست، توزیع سوخت بین عشایر بخش شهیون دزفول آغاز شده است.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین سوخت عشایر وجود ندارد، گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی از ذخیره نفتی برخوردار است و آمادگی لازم برای تامین سوخت عشایر را دارد.
میرعالی اضافه کرد: ثبت نام اینترنتی برای ارائه سوخت به خانوارهای عشایری که نیاز واقعی به سوخت دارند، انجام شده است.

** ثبت نام اینترنتی برای دریافت سهیمه سوخت برای عشایر دشوار است
یارعلی تختایی عضو شورای اسلامی روستای دارک بخش شهیون دزفول نیز در این باره گفت: هرساله اول آبان ماه توزیع سهمیه نفت بین روستائیان انجام می شد ولی امسال توزیع براساس ثبت نام در سامانه امکان پذیر شده و عشایر و اهالی این بخش را با مشکل مواجه کرده است.
وی با اشاره به مشکلات ثبت نام اینترنتی سهمیه سوخت افزود: از زمانی که ثبت نام انجام می شود تا زمانی که کد پستی ارسال می شود چند هفته زمان می برد این در حالی است که بخش شهیون کوهستانی و سرد است و اهالی منطقه برای گرم کردن به نفت نیاز دارند.
به گزارش ایرنا چهار هزار خانوار عشایری با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در مناطق مختلف شهرستان دزفول ساکن شده اند.

مطالب پیشنهادی