شهرداری دزفول ورشکست شده است!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: محمدعلی دوایی فر شهردار دزفول در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: درحال حاضر وضع مالی شهرداری دزفول به مقداری نامناسب هست که در پرداخت حقوق پرسنل خود نیز دچار مشکل هست.

وی بابیان اینکه درآمدسالیانه شهرداری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان هست، اضافه کرد: بدهی های شهرداری درحال حاضر ۶ برابر درآمدسالیانه آن هست. ضمن اینکه بدهی مخفی بسیار متعددی نیز وجود دارد که در خلال کار مشخص خواهند گردید.

دوایی فر باتاکیدبرضرورت نیازسنجی شهروندان و پس از آن اجرای طرح های طبق نیازها ، اظهار کرد: خوب ترین هزینه کرد زمانی هست که مردم در سریعترین زمان محتمل از خروجی آن بهره ببرند.

شهردار دزفول بابیان اینکه در اجرای طرح های توسعه، عدالت محوری و نگاه متوازن به تمام منطقه های را در اولویت قرار خواهیم داد، اضافه کرد: به طورکلی در دزفول منطقه کاملاً بهره مند نداریم و ازسویی بودجه آنچنانی هم وجود ندارد که سطح منطقه های محروم را به منطقه های نیمه بهره مند برسانیم اما اگر نماینده شهرستان در مجلس دراین زمینه باماهمکاری کند توان داریم از محل اعتبارات ملی زیادی از این محرومیت هارا رفع کنیم.

شهردار دزفول دنبال کرد: اگر قرار هست پیشرفت دارا باشیم بایددرزمینه توزیع اعتبارات و طرح ها در تمام منطقه های شهر عدالت را رعایت کنیم ودرتمام بخش ها شیب یکنواختی دارا باشیم.

حقوق کارگران پرداخت می گردد

دوایی فر علاوه بر این در مورد حقوق عقب مانده کارگران شهرداری که یکی از معضلات دوره شهردار قبل بوده ، توضیح داد: طبعا هنگامی به پیمانکاری پول داده نمی توان آنان نیز پولی برای پرداخت به کارگرندارند و عموما هجمه هایی که به آنان وارد می گردد ناعادلانه هست و مشکل از طرف شهرداری هست. کارگران سرمایه اولیه ندارند و اگر حقوق دریافت نکنندبامشکلات ریزودرشت بسیاری درزندگی رو به رو می گردند.

وی عنوان نمود: پرداخت حقوق کارگران دراولویت ما قرار گرفته هست و به مسئولان منطقه های نیز تاکیدوتوصیه کرده ایم که ازاین پس تازمانیکه ماهانه حقوق کارگران را پرداخت ننموده اند حقوق خود را دریافت نکنند که امید داریم به این طرح پایبندباشند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.