صدور ۱۲۲ مجوز زیست محیطی در دزفول در سال ۹۵

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس حفاظت محیط زیست دزفول گفت:پارسال ۱۲۲ مجوز زیست محیطی برای طرح ها و پروژه های مختلف در دزفول صادر شده است.

فرهاد قلی نژاد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:در سال ۹۵ اداره حفاظت محیط زیست دزفول با در نظر داشتن ضوابط و معیارهای زیست محیطی و قوانین و مقررات محیط زیست ۱۲۲ فقره مجوز استقرار و بهره برداری از واحدهای صنعتی و خدماتی صادر کرده است.
وی افزود:در سال ۹۵ اداره حفاظت محیط زیست دزفول وفق قوانین و مقررات به ویژه سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست ضمن ارائه راهنمایی های لازم به متقاضیان و سرمایه گذاران مبنی بر استقرار صحیح و کنترل آلاینده ها این مجوزها را صادر کرده است.
قلی نژاد گفت:کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست دزفول جهت تسهیل و تحقق اقتصاد مقاومتی مشاوره های لازم را به متقاضیان و سرمایه داران مبنی بر چگونگی رعایت ضوابط و استاندارهای زیست محیطی را صادر و پاسخگویی به استعلام و صدور مجوز در اسرع وقت صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: همکاری در جهت تحقق سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در سال ۹۶ همچنین تحقق مفهوم توسعه پایدار همراه با حفظ محیط زیست بدون آلودگی تداوم خواهد داشت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.