باند آدم ربایی در دزفول متلاشی شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی دزفول گفت:در یک عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان عوامل آدم ربایی را در کمتر از پنج ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی الهامی صبح یکشنبه در تشریح عملیات شناسایی و دستگیری اعضای این باند آدم ربایی به ایرنا گفت:اعضای این باند یک مرد ۴۱ ساله را در یکی از مناطق حاشیه شهرستان دزفول ربوده و متواری شدند.
وی افزود:در پی این اقدام یک تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی دزفول برای شناسایی متهمان و آزادی فرد گروگانتشکیل و وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی دزفول افزود:با توجه به شناخت کامل ماموران از محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد علت و انگیزه این آدم ربایی اختلاف حساب بوده است.
وی تصریح کرد:در این راستا ماموران نیروی انتظامی با اقدام پلیسی گسترده و بکارگیری کلیه امکانات موفق شدند هویت و مخفیگاه سه نفر از عاملان این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از پنج ساعت ۲ نفر از آنان را دستگیر کنند.
سرهنگ الهامی در ادامه افزود:نفر سوم این باند در یکی از محورهای ورودی شهرستان دزفول فرد گروگان را رها نموده و متواری شد که تحت تعقیب می باشد.
وی گفت:متهمان ، اختلاف حساب در زمینه خرید و فروش مواد مخدر را علت این اقدام عنوان کردند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.