دستگیری قاچاقچیان دارو در دزفول

عصر جنوب:  سرهنگ علی الهامی گفت:ماموران انتظامی در مسیر گشت زنی خود یک خودروی ۴۰۵ را شناسایی کرده و به تعقیب آن پرداختند که با کمین ماموران پلیس خودرو متوقف و ۲ متهم دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه متهمان در حال توزیع قرص و داروی قاچاق دستگیر شدند گفت:از خودروی این متهمان ۲۵ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت متادون و ۸۰۰ قرص متادون کشف شده است .
سرهنگ الهامی گفت:این سوداگران تحت عناوان مختلف از جمله توزیع رنگ ،لوازم تحریر و لوازم بهداشتی اقدام به ورود این محصولات و داروهای قاچاق به شهرستان دزفول می کردند و قرص های متادون را به عنوان قرص های نیروزا در اختیار جوانان قرار می دادند که دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان دزفول نیز اشاره کرد و گفت:این افراد که از سرشاخه های توزیع کننده مواد مخدر در منطقه بودند با همکاری اهالی دستگیر شدند که از آنها ۵۱ گرم هروئین و ۲۳ گرم شیشه کشف شد .
وی همچنین در خصوص دستگیری یک موبایل قاپ در دزفول گفت:دوشنبه شب یک سارق موبایل در محدوده بیمارستان افشار اقدام به سرقت موبایل از یکی از شهروندان کرده بود که توسط عوامل کلانتری مورد تعقیب و گریز قرار گرفت .
وی با اشاره به اینکه سارق موبایل قاپ مسلح نبوده است گفت:فرد سارق که سوار موتور بود در تعقیب و گریز دچار تصادف و شکستگی پا شد و توسط نیروهای انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.