فرماندار: با وجود سنگ اندازی عده ای بازیگر سیاسی؛ دزفول به قطب سرمایه گذاری در خوزستان تبدیل شده است

عصر جنوب:  فرماندار دزفول گفت: با تلاش های صورت گرفته در حوزه اقتصاد دزفول، این شهرستان به قطب سرمایه گذاری در خوزستان تبدیل شده است.

حبیب الله آصفی عصر امروز دوشنبه در سومین جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور، شهرستان دزفول توانسته در حوزه سرمایه گذاری موفقیت های زیادی را به دست آورد.

وی با اشاره به ورود ۳۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه به شهرستان دزفول در طی دو تا سه سال اخیر، این امر را نتیجه همت و همدلی مسئولان شهرستان برشمرد.

فرماندار دزفول به استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای استفاده از ظرفیت های دزفول اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در حوزه اقتصاد دزفول، این شهرستان به قطب سرمایه گذاری در خوزستان تبدیل شده است.

آصفی، میزان تحقق ۸۴ درصدی تعهدات اشتغالزایی سال جاری دزفول توسط ادارت شهرستان  را خوشحال کننده برشمرد و از تحقق ۱۰۰ درصدی این تعهدات تا پایان سال خبر داد.

وی با بیان اینکه دزفول با وجود شیطنت ها و سنگ اندازی های عده ای بازیگر سیاسی، به سرعت در حال پیشرفت است، یادآور شد: در صورت ثبت میزان اشتغال کارخانه های فولاد، روغن ساعی و برج طاووس در سامانه نیز شاهد رشد چشمگیر و بی نظیر آمار اشتغالزایی دزفول نسبت به سایر شهرستان های خوزستان خواهیم بود.

فرماندار دزفول در ادامه با بیان برخی از تلخی ها و مشکلات اقتصادی دولت، موانع موجود درکشور و اختلاس های صورت گرفته ابراز امیدواری کرد که مسئولان دزفولی با همدلی و مساعدت یکدیگر بتوانند دزفول را از تشنج های اقتصادی که در کشور حاکم است، دور کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.